eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia[pr] 895500124 - kolejny numer do wyłudzania pieniędzy? › Re: [pr] 895500124 - kolejny numer do wyłudzania pieniędzy?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin2!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.ne
    ws.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for
    -mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    References: <o12dq7$a2j$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <58359edd$0$644$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <5835c31c$0$5155$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    In-Reply-To: <s...@f...lasek.waw.pl>
    Subject: Re: [pr] 895500124 - kolejny numer do wyłudzania pieniędzy?
    Date: Wed, 23 Nov 2016 21:36:59 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 41
    Message-ID: <5835fdee$0$15190$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.26.40.32
    X-Trace: 1479933423 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15190 83.26.40.32:61560
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:239418
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Jarosław Sokołowski" napisał w wiadomości
    Pan J.F. napisał:
    >> Zarzut z internetu jest bodajze taki, ze niby nikt nie odbiera i
    >> slychac "sygnal dzwonienia", a kasa leci.

    >Wcale nie taki absurdalny. Jest taki przekręt, że automat odbiera
    >natychmiast, a potem puszcza w słuchawkę sygnał dzwonienia. Ktoś
    >czeka, aż druga strona odbierze, a kasa leci. Często po stawkach
    >premium. Potem dzwoni jeszcze drugi raz, i trzeci...

    Przekret bardzo dobry ... ale po stawkach premium.

    >> Jesli kasa jak za zwykla rozmowe - w zasadzie nie bylo tematu.
    >> Pozostaje tylko ciekawosc po co ktos taka "pulapke" zalozyl, bo
    >> pieniedzy to ja w tym nie widze.

    >Po to, co wyżej.

    Same numery telefonow przychodzacych ?
    Malo przydatne.

    No chyba ze wlaczyc jakis abonament, 3 zl dziennie, a potem "przeciez
    zadwonil pan i zamowil, o prosze, na billingu rozmowa, w ktorej pan
    zamowil".
    Krotkie nogi ma.

    >> Moze po prostu kolejny blad sygnalizacji.
    >Te kartki w skrzynkach to też "błąd sygnalizacji"?

    Kartki moze swoj cel maja, ale pracujemy do 16-tej, potem nikt nie
    odbiera, ton "dzwonienia" jest prawidlowy, ale w/g sygnalizacji
    centrala dzwoniacego mysli "jest rozmowa". I nalicza.

    Bo teraz FTR jakie - zero czy pare groszy ?
    Dla paru groszy raczej nie ma sensu takich kartek roznosic.


    J.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: