  • Data: 2019-04-20 18:59:47
    Temat: Re: prawdziwy no limit najtaniej - gdzie?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Duzo gada (na 40 telefonach ?), to jakis nolimit ... i juz sie robi
    > 19-25zl/mc. Totez przyjalem 50.

    Przy takiej ilosci numerów no limit spokojnie za 15zł by dostał.
    Ale oczywiscie zakładam ze te 40 numerów jest wykorzystywanych. Jak?
    Tego nie wiem.

    > Bardzo niezle, jak sie ma 40 ludzi, ktorzy na ciebie zarabiaja.
    > Bo mnie by sie raczej nie chcialo ... z jednym numerem.

    Ano.

    > No ale np 6 numerow w rodzinie ... to juz 100+ :-)

    Zakładajac czas potrzebny na dojechanie tu ta, wymiane simów etc to chyba
    słaba godzinówka by wyszła.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Ironią często pokrywa się niemożność myślenia.