  • 41. Data: 2012-01-02 17:55:05
    Temat: Re: prezent na nowy rok
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Mon, 2 Jan 2012 10:29:38 +0100, "yabba"
    <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote:

    >Obnizka była chyba po czerwcu 2006, bo wtedy kupiłem samochód na ON i temat
    >mnie interesował.

    We wrześniu 2005.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 42. Data: 2012-01-03 15:23:59
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > Ale mamy demokracje. Majac do wyboru kogos kto:
    > a) obiecuje ze nie da emerytom,
    > b) obiecuje ze nie wyda grosza na drogi
    > c) obiecuje ze paliwo bedzie po 10 zl,
    > d) obiecuje ze nie da lekarzom,
    > e) obiecuje ze pozyczy i da
    >
    > na ktorego zaglosujesz ? :-)

    Na żadnego, pozostaje głosować na UPR.

    > A my jestesmy takim krajem ze obecnie tak prawde powiedziawszy powinnismy
    > duzo pozyczac.

    Dlaczego?

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 43. Data: 2012-01-03 15:26:25
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał w
    > wiadomości news:

    > No i właśnie spłacamy - my wszyscy, bo wybieramy władze, które tolerują
    > deficyt budżetowy.

    To się załatwiliśmy.... I co głosowali i ci co nie głosowali.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 44. Data: 2012-01-03 16:28:37
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "yabba" napisał w wiadomości grup
    > Ale mamy demokracje. Majac do wyboru kogos kto:
> [...]

    No i efekt koncowy masz - tak chce 1% spoleczenstwa, a moze nawet juz
    0.5% :-)

    >Dlaczego?

    No - "teraz" to juz moze troche za pozno, ale byl czas gdy
    zarabialismy np. 1/5 tego co Niemcy, a nalezy sie spodziewac ze z
    czasem bedziemy zarabiac powiedzmy polowe tego co oni.
    Czyli te nasze dlugi zaciagniete w poprzednich latach powinno byc
    relatywnie latwiej splacic w przyszlych latach.
    A autostrady sa juz dzis :-)

    J.

  • 45. Data: 2012-01-03 17:12:17
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał w
    wiadomości news:

    > To się załatwiliśmy.... I co głosowali i ci co nie głosowali.

    Dokładnie.
    I dlatego trzeba głosować.
    Ale i tak to niewiele zmieni, bo poważnych chętnych na poważne cięcia
    kosztów brak.