  • 1. Data: 2011-12-29 10:45:00
    Temat: Warto się sprężyć i kupić auto z 2011 r.?
    Od: z <z...@g...pl>

    Czy istnieją jakieś faktyczne zniżki pod koniec roku?
    Potrzebuję jakiegoś kompakta lub wyrośniętego mieszczucha z klimą i 5
    drzwiami i chciałbym nim jeździć przynajmniej 5 lat. Dlatego rocznik
    2011 mi odpowiada. Czy więcej utarguje po nowym roku? :-)

  • 2. Data: 2011-12-29 10:58:51
    Temat: Re: Warto się sprężyć i kupić auto z 2011 r.?
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 29 Dec 2011 10:45:00 +0100, z

    > Czy więcej utarguje po nowym roku? :-)

    Tak, aczkolwiek wybór może być ograniczony.
    Wiec jeśli nie robi Ci róznicy marka, wyposażenie...

    --
    Pozdor Myjk
    http://xcarlink.pl - zmieniarka *MP3*

  • 3. Data: 2011-12-29 11:05:42
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Thu, 29 Dec 2011 10:45:00 +0100, z <z...@g...pl> wrote:

> [...]
    >drzwiami i chciałbym nim jeździć przynajmniej 5 lat. Dlatego rocznik
    >2011 mi odpowiada. Czy więcej utarguje po nowym roku? :-)

    Znajmy kupował teraz Zafirę, cena wyjściowa coś koło 85 tys., zapłacił
    62,5 tys. Tylko że miał tzw. zniżkę dla grup zawodowych. Wg informacji
    z dwóch salonów, po nowym roku Opel nie bedzie miał żadnej promocji
    wyprzedażowej, chyba że na najtańsze Corsy czy Astry.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 4. Data: 2011-12-29 11:25:05
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

> [...]
    > z dwóch salonów, po nowym roku Opel nie bedzie miał żadnej promocji
    > wyprzedażowej, chyba że na najtańsze Corsy czy Astry.

    Bo i tak ma niezla oferte - ostatnio bylem lukac z ciekawosci i Astra 1.6
    benzyna, wyposazenie na poziomie (klima, elektryka) i chcieli 43 tys, wiec
    10 tys taniej jak w katalogu.

    Dysiek

  • 5. Data: 2011-12-29 11:42:38
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "z" napisał w wiadomości
    >Czy istnieją jakieś faktyczne zniżki pod koniec roku?

    No wiesz, sutuacja jest w kraju napieta.
    kryzys, plany sprzedazy nie wyszly, zakupy pewnie zredukowano,
    zlotowka idzie w dol - i trudno powiedziec czy bedzie przewaga popytu
    czy podazy :-)

    A w dodatku VW zapowiada ostre obnizki cen :-)

    J.

  • 6. Data: 2011-12-29 12:42:28
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-12-29 09:45:00 +0000, z <z...@g...pl> said:

    > Czy istnieją jakieś faktyczne zniżki pod koniec roku?

    Tak.

    > Potrzebuję jakiegoś kompakta lub wyrośniętego mieszczucha z klimą i 5
    > drzwiami i chciałbym nim jeździć przynajmniej 5 lat. Dlatego rocznik
    > 2011 mi odpowiada.

    Samochodem z 2012, 2010, 2009, 2008 itd też da się jeździć pięć lat.

    > Czy więcej utarguje po nowym roku?

    To zależy od prostej rzeczy - czy potrafisz się targować.
    ;>

    --
    Bydlę

  • 7. Data: 2011-12-29 13:27:43
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

> [...]
    > drzwiami i chciałbym nim jeździć przynajmniej 5 lat. Dlatego rocznik 2011
    > mi odpowiada. Czy więcej utarguje po nowym roku? :-)

    Więcej utargujesz po nowym, a jeszcze więcej w kwietniu. Oczywiście będzie
    mniejszy wybór wersji, kolorów i takich tam.
    W niektórych salonach są jeszcze nowe auta z 2010. Te jeszcze pilniej chcą
    sprzedać. Widziałem jakąś Hondę, która była obniżona o 6000zł względem
    rocznika 2011, który już i tak miał rabat 8000zł czy coś koło tego.

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl

  • 8. Data: 2012-01-01 10:35:18
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 12/29/2011 11:42 AM, J.F wrote:

> [...]
    > idzie w dol - i trudno powiedziec czy bedzie przewaga popytu czy podazy :-)
    >
    > A w dodatku VW zapowiada ostre obnizki cen :-)

    ta.... tak pierdolą marketingowo. Że niby ceny pójdą 30% w dół.
    Jeśli importer (firma dr. Jana Kulczyka) miał 30% marży, to VW
    nie po to kupił sieć aby zejść z marży, tylko po to, aby zarabiać
    pieniądze. Kolega pracuje w KPI i mówi, że może 5 % to ceny pójdą.
    Może!

  • 9. Data: 2012-01-01 13:10:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 01 Jan 2012 10:35:18 +0100, m...@i...pl napisał(a):

> [...]
    > Jeśli importer (firma dr. Jana Kulczyka) miał 30% marży, to VW
    > nie po to kupił sieć aby zejść z marży, tylko po to, aby zarabiać

    Niekoniecznie. To moze byc szerszy plan, albo np - dzis mamy kryzys, w
    Polsce nie zarobimy, ale dzieki temu nie bedziemy musieli zamykac fabryk.

    > Kolega pracuje w KPI i mówi, że może 5 % to ceny pójdą.
    > Może!

    No coz, jak porownywalem ceny dawniej, to niby audi.de i audi.pl podawaly
    ceny podobne, ale ponoc w Niemczech bez problemu dostawalo sie upust w
    salonie. I nawet bylo widac te obnizone oferty na internecie.

    J.