  • 1. Data: 2016-02-13 17:43:39
    Temat: problem z wifi w win10
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    nie chce mi się łączyć laptop z win 10 do apka...
    http://zsyp.eu/smieci/problem_z_wifi_1.JPG
    http://zsyp.eu/smieci/problem_z_wifi_1.JPG
    jak pogmeram w ustawieniach to się łączy,
    do rebootu, po nim znów sie nie chce łączyć...

    drugi laptop z win xp łączy się zawsze do tego ap...

  • 2. Data: 2016-02-13 17:45:14
    Temat: Re: problem z wifi w win10
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    http://zsyp.eu/smieci/problem_z_wifi_2.JPG

  • 3. Data: 2016-02-13 17:55:07
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    http://allegro.pl/aa1-karta-sieciowa-wifi-usb-nano-m
    ini-n-150mbps-i5731804593.html
    czy taka karta ruszy pod win 10?

  • 4. Data: 2016-02-13 18:12:56
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    a jak wyłączyć ta sieciókę w laptopie i przełączyć sie na dongla wifi po
    usb?

  • 5. Data: 2016-02-13 19:28:30
    Od: "Mariusz" <l...@w...pl>

    Użytkownik "dziwne pytania" <N...@g...pl> napisał w wiadomości
    >nie chce mi się łączyć laptop z win 10 do apka...
    Zainstaluj win 11 tam wszystko działa ...

  • 6. Data: 2016-02-13 23:03:38
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Mariusz" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "dziwne pytania" <N...@g...pl> napisał w
    > wiadomości news:n9no7d$i0v$1@node2.news.atman.pl...
    > Zainstaluj win 11 tam wszystko działa ...
    Nie instaluj win11!!! Zainstalowałem i wyświetlanie z monitora przełączyło
    mi na zasilacz.

    --
    marfi

  • 7. Data: 2016-02-18 16:29:12
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    za to mózg widać uciekł wam do dupy...

  • 8. Data: 2016-02-18 19:09:15
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2016-02-13 o 23:03, marfi pisze:
    > Użytkownik "Mariusz" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Nie instaluj win11!!! Zainstalowałem i wyświetlanie z monitora
    > przełączyło mi na zasilacz.

    W przypadku wyrobów japońskich to problem znany, i szeroko
    udokumentowany, oni tak mają, że w swych różnorodnych produktach dodają
    coraz to nowe bajery, i mnożą wielofunkcyjność. Jeśli Ci ten obraz
    pomimo Twoich zabiegów - nie chce wrócić na monitor, to musisz
    zainstalować najnowsze wersje sterowników do zasilacza, dedykowanych do
    Windows 11.
    Tylko upewnij się, że są podpisane cyfrowo! Bo zdarzają się podróbki, z
    Chin...

    Dobre rady nic nie kosztują

    i przeważnie warte są
    swojej... ceny!

  • 9. Data: 2016-02-19 13:58:42
    Od: Podmiot Liryczny <u...@m...pl>

    > za to mózg widać uciekł wam do dupy...

    Idealne miejsce na rozum - dużo miejsca, dobra wentylacja, obniżenie
    środka ciężkości, centralne umiejscowienie (Organy Centralne najchętniej
    sterują z centrum).
    A jeśli już mowa o OC to nade wszystko jednak przekładałbym argument, że
    w sytuacjach kryzysowych możliwa jest stamtąd szybsza "ewakuacja"...

    --
    LP PL