  • Data: 2009-12-29 19:47:38
    Temat: Re: problemy z falownikiem
    Od: Maciek <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Waldemar Krzok napisał:

    > Czołem grupo!
    >
    > Aktualnie mam w robocie problem z napędem krzesełka obrotowego.
    > Drugim problemem jest to, że wszystko znajduje się ok. 7000km (Kennedy
    > Space Center, Florida) od mojego biurka i mogę robić wyłącznie
    > diagnostykę na odległość

    W sumie dziwne, że wysłali człowieka na Księżyc, nawet wszyscy wrócili a
    nikt na miejscu nie podejmie się naprawy? Tak, wiem von Braun umarł
    dawno temu i teraz już Niemców tam nie ma :-)
    To chyba musi być związane z prawem tylko Twojej firmy do grzebania, bo
    nic innego mi nie pasuje.
    No nic - powodzenia
    Maciek

    P.S.: Kiedyś pytałem, czy Rosjanie nadal używają ołówka na pokładzie
    stacji? Czy miałeś kogo zapytać?
    Nawet był dowcip o setkach tysięcy dolarów, jakie wydali Amerykanie na
    wynalezienie kosmicznego długopisu a Rosjanie po prostu zabrali w kosmos
    ołówek. Interesowało mnie, czy nadal mają te swoje ołówki. Ewentualnie,
    czy nie doszła do tego kosmiczna ostrzałka z odsysaniem pyłu grafitowego
    :-)