    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: problemy z falownikiem
    Date: Tue, 29 Dec 2009 20:41:58 +0000 (UTC)

    Pan Waldemar Krzok napisał:

    > Dobry pomysł. To krzesło kosztuje w obecnej wersji ok. 70kEUR
    > plus przebudowa etc.

    Z ciekawości zapytam *CO* kosztuje ok. 70kEUR? Czy tyle kosztują
    w sumie te wszystkie silniczki, kabelki, falowniki, poddupniki
    i co tam jeszcze takie krzesło w sobie ma? Czy może raczej jest
    to cena, jaką życzy sobie producent, znając światowe zapotrzeboanie
    na takie zydle (i oczywiście znając też koszty konstrukcji i serwisu).
    Jeśli to drugie, to może faktycznie pomysł jest dobry. Ściągnięcie
    niedziałającego złomu nazad do producenta umożliwi lepszą analizę
    przyczyn zepsucia i udoskonalenie konstrukcji.

    > To jeszcze pikuś, ale papiery dla cła gorsze od zeznania podatkowego.

    Ksiągowy bierze chyba z pięć dych od PITa. A tak w ogóle, to nie da się
    tego wte i wewte przewieźć z karnetem ATA? Nie żebym znał się na tych
    kwitach, ale zdarzało mi się latać z drogim sprzętem zaopatrzonym w te
    zielone papiery (dużo do wypełniania tam nie było).

    --
    Jarek