  • Data: 2012-02-17 16:01:41
    Temat: Re: procedura tworzenia programów
    Od: bartekltg <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-02-17 16:48, A.L. pisze:

    > Przypomnij o co szlo, bo nie pamietam...

    Złościłeś się na kogoś wklepującego równania bezpośrednio
    w C. Skalarnie, po współrzędnych. Twierdzięłś, że porządnie
    używa się X do zamanipulowania równaniami, Y do przetworzenia
    ich na kod i czegoś innego ro zrobienia/wykorzystania samego
    silnika liczącego.
    Też szczegółow nie pamiętam, a zapamiętałem, bo byłem świeżo po
    zmuszaniu matalba do stworzenia wlasnego solvera;)

    > P.S. Nie wiem o co OP chodzi. O projetktwanie systemu, projektowanie
    > programu, pisanie kodu, testowanie, czy co?

    Pewnie o wszytko. Takie 'opowiedzcie mi o analizie matematycznej' ;)

    pzdr
    bartekltg