    From: bartekltg <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: procedura tworzenia programów
    Date: Mon, 20 Feb 2012 17:32:36 +0100
    <jhrped$h11$1@inews.gazeta.pl> <jhtooq$o8g$1@node2.news.atman.pl>
    <e...@d...googlegroups.com>

    W dniu 2012-02-20 17:09, Andrzej Jarzabek pisze:

    > Co to znaczy "nie do końca"?

    Masz napisane poniżej;)

    > Jest szafa, kanapa, duży materac, trzeba wnieść po schodach na trzecie
    > piętro. Dwóm osobom wniesienie każdej z nich zajmie pięć minut, jednej
    > osobie zajmie po kilka godzin a pewnie jeszcze uszkodzi.

    I o to chodzi. 'Roboczogodzina' nie zawsze jest dobrym
    przelicznikiem.

    > Czy twoje programistyczne doświadczenie mówi ci, że to kompletnie
    > nierealistyczne, bo robienie czegoś wspólnie przez kilka osób działa
    > zawsze tak samo, jak zrównoleglanie programu na kilka procesorów?

    Cześć zadań da się idealnie zrównoleglić. Cześć nie.
    Trzeba sie konsultować (to akurat czasem możę przyszpieszyć:)
    Napiszą program i teraz sie kompiluje a potem testuje/liczy.
    I tu już para nie pomogła.

    Chciałem tylko zauważyć, że 'dwa razy więcej pracowników'
    nie musi oznaczać 'dwa razy szybciej' jak sugerowałeś.

    To żaden atak, spokojnie;)

    > A przykład ze statkami? Czemu nie? Można np. uzupełnić brakujące
    > informacje.

    A choćby czekanie na informacje zwrotną. Od klijenta,
    od komputera (wynik programu, wynik testów).
    Testem może być 'doba podłączenia do sieci' i wtedy
    większa liczba komputerów nie pomaga.

    > Chińskiego badziewia jest tysiąc ton, a statek może na raz zabrać 200.

    Ale tu już inne zadanie;)

    Serio, meliska, bo sie nerwowo na grupie robi.

    pzdr
    bartekltg