  • Data: 2014-08-03 11:56:31
    Temat: Re: programowanie coraz trudniejsze
    Od: bartekltg <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 02.08.2014 20:41, Marek Borowski wrote:

    > Ale z jednym ma troche racji i dotyczy to nie tylko programowania.
    > Sa ludzie ktorych interesuja detale, zadaja sobie pytania dlaczego,
    > poco. A sa tacy ktorych interesuje wylacznie jak i za ile. Niestety w
    > kapitalizmie Ci drudzy dzieki google i szybkich iteracjach radza
    > sobie nadzwyczaj dobrze. A gleboka wiedza w tlumie zanika.

    Coś jednak musi wiedzieć, aby wiedzieć, w jakim kierunku googlać.
    Widzę po sobie. Potrafię znaleźć bardzo dużo rzeczy, ale głownie
    dzięki temu, że gdzieś coś kiedyś o tym słyszałem, choćby
    o ogólniejszej teorii która wydaje się związana. Po "objawach"
    też sporo znajdziesz, ale raczej najprostsze rzeczy.

    To ogromne przeoczenie koncepcji 'uczmy umiejętności, nie wiedzy'.
    Szukać można na granicy swojej wiedzy, taki ekspert od wyszukiwania
    ma małą objętość tej wiedzy, więc i granica jest niezbyt długa.

    pzdr
    bartekltg