  • 31. Data: 2005-02-04 20:05:35
    Temat: Re: promocyjny FR w tp
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@f...onet.pl>

    Osoba podpisana jako Radoslaw P. <r...@a...net.pl> w artykule
    <news:m9s6019lprul6tkcoke4u1fvkkgveavk01@4ax.com> pisze:

    > W niczym to nie przeszkadza.

    Napisz w iso-8859-1 poprawnie po polsku trzy poniższe linijki:
    xec zasnol
    źęć żąśńół
    ŹĘĆ ŻĄŚŃÓŁ

    > Nieprawda. Może w twoim czytniku. Zmień na lepszy.

    Pod tym względem OE prezentuje się najlepiej ze znanych mi czytników.
    Zmiana zestawu znaków ze skopanego przez kogoś na poprawny tak, żeby dało
    się to przeczytać i zacytować w odpowiedzi, to najwyżej dwa kliknięcia.
    Czy Twój czytnik to potrafi?

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień z<->h w adresie)

  • 32. Data: 2005-02-04 20:07:05
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@f...onet.pl>

    <news:m1r601d9k4lo6mdfptaf438k7su80bj5jc@4ax.com> pisze:

    > Bardzo *głęboko* się mylisz. Ale nigdy nie jest za późno na naukę
    > protokołu...

    Nie widzę cytatu ze wskazanej wiadomości, o Mistrzu Protokołu.

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień z<->h w adresie)

  • 33. Data: 2005-02-04 21:26:13
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Fri, 4 Feb 2005 21:05:35 +0100, w <cu0m18$dmv$2@news.onet.pl>, "Andrzej P.
    Wozniak" <u...@f...onet.pl> napisał(-a):

    > Napisz w iso-8859-1 poprawnie po polsku trzy poniższe linijki:
    > xec zasnol
    > źęć żąśńół
    > ŹĘĆ ŻĄŚŃÓŁ

    Po raz n-ty uświadamiam, że nie użył polskich znaków.

    > Pod tym względem OE prezentuje się najlepiej ze znanych mi czytników.

    ROTFL. Mało widziałeś.

    > Zmiana zestawu znaków ze skopanego przez kogoś na poprawny tak, żeby dało
    > się to przeczytać i zacytować w odpowiedzi, to najwyżej dwa kliknięcia.
    > Czy Twój czytnik to potrafi?

    Czytnik nie służy do poprawiania wiadomości, czytnik ma wiernie zacytować
    poprzednika. U mnie byłoby to chyba ze 3-4 kliknięcia (by zmienić domyślny
    charset), ale na szczęście ja używam czytnika do pisania (a OE do tego nadaje
    się bardzo przeciętnie -- albo nawet wcale -- co zresztą było widać po liście
    do którego się przyssałeś -- chyba tylko taki syf jak OE potrafi jednocześnie
    oznaczyć posta jako 7bit i jako iso-8859-1...).

  • 34. Data: 2005-02-04 21:28:51
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Wozniak" <u...@f...onet.pl> napisał(-a):

> [...]
    > Zmiana zestawu znaków ze skopanego przez kogoś na poprawny tak, żeby dało
    > się to przeczytać i zacytować w odpowiedzi, to najwyżej dwa kliknięcia.

    BTW. Sprawdziłem. Jest to to jeden "klik" klawiszem. Dziękuję za uwagę.

    PS. I raczej nie sil się na porównanie OE z innymi czytnikami. Jeździj tym
    trabantem i nie szukaj w nim na siłę pozytywów.

  • 35. Data: 2005-02-04 23:30:45
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@f...onet.pl>

    <news:crp701dlfn95r6po76mnbj9o88an04i4c3@4ax.com> pisze:

    > Po raz n-ty uświadamiam, że nie użył polskich znaków.

    Więc mógłby użyć zestawu chińskiego lub koreańskiego, prawda?

    > ROTFL. Mało widziałeś.

    Więcej niż Ty w ostatnim akapicie [1]

    > Czytnik nie służy do poprawiania wiadomości, czytnik ma wiernie
    > zacytować poprzednika.

    Czytnik nie służy do wysyłania krzaków ani utrudniania życia innymi
    sposobami.
    Czytnik ma ułatwiać czytanie i wysyłanie...

> [...]
    > wcale -- co zresztą było widać po liście do którego się przyssałeś --
    > chyba tylko taki syf jak OE potrafi jednocześnie oznaczyć posta jako

    [1] Mało widziałeś. A jeszcze mniej zrozumiałeś.

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień z<->h w adresie)

  • 36. Data: 2005-02-04 23:34:35
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@f...onet.pl>

    <news:06q701daqci9hbpnksuruuke2g7urf8fli@4ax.com> pisze:

    > BTW. Sprawdziłem. Jest to to jeden "klik" klawiszem. Dziękuję za uwagę.

    I w ten sposób zmienisz dowolne kodowanie na dowolne? To chyba musi być
    klik połową klawiatury.

    > PS. I raczej nie sil się na porównanie OE z innymi czytnikami. Jeździj
    > tym trabantem i nie szukaj w nim na siłę pozytywów.

    Wolę jeździć maluchem niż dresiarskim umc-umc-umc.

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień z<->h w adresie)

  • 37. Data: 2005-02-05 09:42:08
    Od: Szymon Sokół <s...@b...operator.from.hell.pl>

    On Sat, 5 Feb 2005 00:30:45 +0100, Andrzej P. Wozniak wrote:

    > Więc mógłby użyć zestawu chińskiego lub koreańskiego, prawda?
    Jeśli te zestawy zawierają US-ASCII jako podzbiór, to tak. Nie jest to dobrą
    praktyką, ale jest całkowicie legalne.

    --
    Szymon Sokół (SS316-RIPE) -- Network Manager B
    Computer Center, AGH - University of Science and Technology, Cracow, Poland O

  • 38. Data: 2005-02-05 14:13:46
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Sat, 5 Feb 2005 00:30:45 +0100, w <cu1169$3vh$1@news.onet.pl>, "Andrzej P.
    Wozniak" <u...@f...onet.pl> napisał(-a):

    > Więc mógłby użyć zestawu chińskiego lub koreańskiego, prawda?

    Nie -- odwrotnie -- skoro nie użył znaków o kodach >127, to nie ma znaczenia
    czy wstawi sobie iso...-1 czy -2.

    > Więcej niż Ty w ostatnim akapicie [1]

    > Czytnik nie służy do wysyłania krzaków ani utrudniania życia innymi
    > sposobami.
    > Czytnik ma ułatwiać czytanie i wysyłanie...

    No to tobie nie ułatwia, skoro utrudnia zacytowanie i napisanie wiadomości w
    j.p. Zmień czytnik na lepszy, zamiast zwracać innym uwagę na _prawidłowe_
    cytowanie.

    > [1] Mało widziałeś. A jeszcze mniej zrozumiałeś.

    Dużo widziałem. Z OE mam do czynienia na codzień i wiem jakim jest syfem.
    Natomiast akurat ty wydajesz się bardzo mało rozumieć.

  • 39. Data: 2005-02-05 14:16:28
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Sat, 5 Feb 2005 00:34:35 +0100, w <cu1169$3vh$2@news.onet.pl>, "Andrzej P.
    Wozniak" <u...@f...onet.pl> napisał(-a):

    > I w ten sposób zmienisz dowolne kodowanie na dowolne? To chyba musi być
    > klik połową klawiatury.

    Nie, na dowolne muszę wejść w opcje, więc nie będą to 2 kliknięcia.
    Producent mojego czytnika widać błędnie założył, że nigdy nie powstanie taki
    upośledzony czytnik, który nie będzie w stanie prawidłowo zakodować własnej
    wiadomości. Nie docenił Microsoftu :))

    > Wolę jeździć maluchem niż dresiarskim umc-umc-umc.

    Słusznie. I nie martw się -- kiedyś może wskoczyć na poziom lepszych czytników
    :P

  • 40. Data: 2005-02-05 14:17:56
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Fri, 4 Feb 2005 21:07:05 +0100, w <cu0m19$dmv$3@news.onet.pl>, "Andrzej P.
    Wozniak" <u...@f...onet.pl> napisał(-a):

    > Nie widzę cytatu ze wskazanej wiadomości, o Mistrzu Protokołu.

    Skoro twierdzisz, że do cytatu z tej wiadomości _muszę_ skorzystać z portu 80,
    to jakie ma znaczenie czy M-ID będzie podany jako news:/M-ID czy jako samo
    <M-ID>.
    Wniosek: znowu błędnie się czepiłeś autora oryginalnego wątku.