    From: Konrad Anikiel <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: prowizoryczny najazd (podjazd)
    Date: Tue, 5 Jul 2011 15:15:24 -0700 (PDT)

    On 5 Lip, 22:17, venioo <p...@o...eu> wrote:

    > A czym podniose samochod o 50cm? Bo to tylko podpory...

    Łojezu! Podpowiedź: te oczka w których siedzi zawleczka są co 5
    centymetrów a nie co 50.

    > jak kupie te podpory i do nich wymagany lewarek, to te duperele beda
    > drozsze od naprawy, jaka mam do zrobienia. :)

    Ale będziesz je mógł schować do szopy, a wymurowanego bunkra na
    podwórku do szopy nie schowasz. Wiem, zawsze możesz szopę przenieść na
    środek podwórka. Poza tym możesz wykopać transzeję zamiast murować
    ściany. Możesz też znaleźć dziurawy most. Możesz wjechać w las między
    drzewa i podnieść samochód wyciągarką. W ogóle masz tyle możliwości że
    już mi Cię żal...
    Konrad