    Date: Sun, 25 Jan 2015 17:16:21 -0500
    From: rs <n...@n...spam.info>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: przenoszenie danych z jednego telefonu na drugi

    On 1/25/2015 1:21 PM, ToMasz wrote:

    > metoda przniesienia kontaktów
    > htc-> serwer google->galaxy

    dane zostaly przeniesione w punkcie providera gdzie telefon byl kupiony,
    i w tym celu uzyto jakis tajemniczej maszynki.

    > Na nowym telefonie na 99% było już jakieś konto i po nim zostały kontakty
    > Tyle zobaczyłem w szklanej kuli :)

    jak to konto sie pojawilo, skoro telefon byl świeżo odplastikowany i
    zostal zakupiony w tygodniu kiedy pojawil sie na rynku, wiec praktynie
    nie bylo czasu zeby mogl byc zwrocony, odnowiony fabrycznie i wpuszczony
    na nowo w obieg.

    nie chodzi o zwrot. chodzi i wykombinowanie jak moglo dojsc do tego, ze
    obce kontakty pojawily sie na nowym telefonie (jak na starym to juz male
    miki). obsluga techniczna providera gdybala, ze do przeniesienia danych
    uzyto komputera, a w jego pamieci mogly zostac informcje poprzedniego
    klienta, na ktorego telefonach wykonano podobna operacje, jednak w tym
    punkcie jest durnawe pudelko bez CPU i pamieci. inna sprawa jest to, ze
    tej osobie, ktorej kontakty sa w nowym telefonie pare tygodni temu
    buchnieto telefon, ale nie wiem jak ten fakt wpisac w te lamiglowke. <rs>