  • Data: 2011-03-07 11:13:03
    Temat: Re: przykład praktyczny :)
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.wcale> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-03-07 09:33, Icek pisze:

    > polityka jakości to każdego kwestia indywidualna. U nas serwis niestety
    > pracuje także w niedziele i jak trzeba to naprawia.

    oczywiście - u mnie też, tylko, że co innego naprawiać w sensie wymienić
    sprzęt, a co innego naprawiać w sensie - zmienić zupełnie dojście do
    budynku.

    > 37 osób to na tyle dużo, że naprawę się przeprowadza. Ale tak jak

    dokładnie tak ! 37 osób to dużo w jednym bloku. Tylko naprawę można
    robić, ale nie przebudować sieć i podłączać np. radio w północy :)
    wymiana połączenia z samego rana następnego dnia (nawet gdyby to była
    niedziela - ale jest dzień)

    wojtek

    --
    polecam stronę: www.nartyrowery.pl
    największy sklep ze sprzętem narciarskim i snowboardowym