  • 1. Data: 2014-12-23 22:31:59
    Temat: [pyt.] Tunel Blanka
    Od: gowit <w...@g...com>

    Może ktoś wie czy w Pradze Czeskiej wreszcie otworzyli Tunel Blanka?
    Zamierzam na początku stycznia pojechać do Pragi i pasowało by mi nim przejechać

  • 2. Data: 2015-01-03 16:24:02
    Temat: Re: [pyt.] Tunel Blanka
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 23 grudnia 2014 22:32:00 UTC+1 użytkownik gowit napisał:
    > Może ktoś wie czy w Pradze Czeskiej wreszcie otworzyli Tunel Blanka?
    > Zamierzam na początku stycznia pojechać do Pragi i pasowało by mi nim przejechać

    Na idnes.cz czytałem, że otworzą dopiero na przełomie marca i kwietnia.

  • 3. Data: 2015-01-12 09:56:41
    Od: gowit <w...@g...com>

    W dniu sobota, 3 stycznia 2015 16:24:04 UTC+1 użytkownik s...@g...com
    napisał:

    > Na idnes.cz czytałem, że otworzą dopiero na przełomie marca i kwietnia.

    Miałem nadzieję że przejadę ale jednak widziałem że jest -zavrety- .
    Następny wyjazd do Pragi , za rok więc może już będzie -otvorene-.