  • Data: 2016-10-06 20:39:42
    Temat: Re: pytanie o magnetowid
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "HF5BS" napisał w wiadomości grup

    >Może duże, ale raczej poręczne...
    >Choć ja bazuję na innym pewnie spostrzeżeniu - byłem w 1983 na mszy
    >papieskiej na Stadionie 10-lecia, 45 minut piechotą do domu, wiec
    >nawet nie musiałem korzystać z komunikacji miejskiej, była, sprawnie
    >porozwoziła ludzi do domów. Otóż, po mszy, wyszedłem sobie na koronę
    >stadionu, mając nadzieję, że zobaczę "miejsce akcji". Nie udało mi
    >się, ale za to zobaczyłem coś, co do dziś robi na mnie wrażenie,
    >jakością i poręcznością.
    >Kamery, hmm... wielkości może dużego pudełka do butów. Więc
    >niespecjalnie

    Jakbys jednak chcial dyskretnie manifestacje nagrac, to bardzo
    niewygodne.
    A jak dyskrecja mniej wymagana ... to nadal zwraca uwage, kamieniem
    mozna oberwac, a sprzet delikatny ...

    >może wygodne, ale... BEZPRZEWODOWE. Bardzo poręczne, gdyż kamerzyści
    >byli bardzo mobilni, mogli się przemieszczać, gdzie tylko byli
    >potrzebni. Nie

    No coz - technika radiowa w telewizji az tak bardzo nie dziwi.
    Zasieg pewnie ograniczony.
    A do celow o ktorych dyskutujemy wystarczy, ze magnetowid zmiesci sie
    w plecaku, kabel moze byc.

    Moze nawet lepszy, bo jak opozycja odkryje jak transmisje zaklocic ...
    to zakloci.

    >Kamery, wizualnie, nie zachwycały. Ale jakość dawały wyśmienitą. Na
    >kamerze odpowiednio duża bateria, wiadomo, musi uciągnąć przez całą
    >transmisję, antenka hmm... tak ok. pół metra. Gdyby ktoś sprzedawał
    >taką kamerę, z odbiornikiem, bo nie mam, kupiłbym bez wahania.
    >Problem tylko z kasą... Mimo, że mamy już 4k, ultra-HD, itd...

    to jakosc z tamtej chyba jednak kiepska.
    Tzn jak na standard PAL/SECAM moze i dobra ...

    J.