  • 31. Data: 2018-01-09 13:33:02
    Temat: Re: pytanie teoretyczne totalnie
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2018-01-09 o 12:59, denat 'POPIS/EU pisze:

    > co pomierzyć, jak się trafi nowa okazja?

    Nic nie mierzyć. Zapamiętać, że miernik pokazuje stan nie w oryginalnym
    układzie tylko w układzie zmodyfikowanym o włączony miernik.
    P.G.

  • 32. Data: 2018-01-09 15:02:49
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Piotr,

    Tuesday, January 9, 2018, 9:06:38 AM, you wrote:

    > Pisząc powyższe miałem dwa skojarzenia:
    > - galwanoskop i pomiar mostkowy,
    > - pomiar między - i +,
    > ale ugryzłem się w język :)

    Skąd ta duża oporność? Spinasz wejście odwracające z wyjściem,
    nieodwracające do masy i masz na wyjściu napięcie niezrównoważenia
    przy impedancji bliskiej zeru. Za małe do pomiaru? To dajesz od
    wyjścia do wejścia odwracającego dzielnik 100:1 i masz wzmocnione
    100x.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 33. Data: 2018-01-09 15:06:06
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Piotr,

    > Co się takiego stało, że po raz pierwszy w Twojej wypowiedzi udaje mi
    > się od razu zorientować, że odpowiadasz na mój post?

    Zapomniał się. Starość, zmęczenie trollingiem.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 34. Data: 2018-01-09 16:16:05
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

> [...]
    > przy impedancji bliskiej zeru. Za małe do pomiaru? To dajesz od
    > wyjścia do wejścia odwracającego dzielnik 100:1 i masz wzmocnione

    Ja nie pisałem jak zmierzyć napięcie niezrównoważenia, tylko dlaczego
    jak w jakimś nieokreślonym układzie ze wzmacniaczem operacyjnym (bo nie
    dostaliśmy schematu tego gdzie te pomiary były zrobione) zmierzymy
    napięcia na - i na + i odejmiemy wyniki od siebie to wynik nie musi być
    napięciem niezrównoważenia wzmacniacza.
    P.G.

  • 35. Data: 2018-01-09 20:10:25
    Od: złomowisko <l...@w...pl>

    < ponieważ pytanie jest arcy ciekawe

    Tak czytam, czytam no i z tego wszystkiego musze się napić no :/

  • 36. Data: 2018-01-09 23:02:13
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    ttteeeee mandziejewicz.xxx
    w waszej gwarze mówi się na to "zaraz się złapiemy!"

  • 37. Data: 2018-01-09 23:03:18
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    ale się chłopaki zesmodziliście - oby tak dalej!
    młody narybek w końcu też musi przejąć te taktyki obronne...

    to jakiś ciekawy eksperyment socjotechniczny - wypowiadają się debile
    bez mózgu, a tu nagle jakaś masakra poparciem z TZAiR...

    ciągle szukam instrukcji do tego systemu... systemu zgnieceń frajers
    przez liders... no nie wiem, uczą tego na politechnice? jakoś mnie
    ominęło...

  • 38. Data: 2018-01-09 23:06:20
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    > Tak czytam, czytam no i z tego wszystkiego musze się napić no :/

    tak, znam ten model:
    "lejo polewajo srajo rzygajo dymajo walo!"
    (jakoś tak, nigdy nie mogłem tego całościowo zapamiętać)

  • 39. Data: 2018-01-10 22:04:07
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Użytkownik "Piotr Gałka" <p...@c...pl> napisał w
    wiadomości news:p31t6d$bhb$1$PiotrGalka@news.chmurka.net...

    > Pisząc powyższe miałem dwa skojarzenia:
    > - galwanoskop i pomiar mostkowy,
    > - pomiar między - i +,
    > ale ugryzłem się w język :)

    Opcja nr 1 - równoważy się prąd (wyrównawczy) do zera (dobierając wartość
    drugiego napięcia i mierząc ten prąd wyrónawczy) i wtedy ma się czyściutką
    SEM... :)

    --
    Pies jest jedynym zwierzęciem, które potrafi wyrazić zadowolenie lub
    śmiać się kręcąc lub wymachując ogonem i czyni to nieporównanie wdzięczniej

  • 40. Data: 2018-01-11 04:49:43
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "denat 'POPIS/EU" <N...@g...pl> wrote in message
    > P.S. a ja myślałem, że się znam na elektronice...

    No to teraz zaczynasz robić dobrą komedię :-)