  • Data: 2017-12-21 22:01:59
    Temat: Re: pytanie z qt
    Od: J-23 <B...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.12.2017 o 17:00, fir pisze:
> [...]
    wola jakas funkcje z kernel32.dll ktorej na xp jeszcze nie ma a ten team qt sie tym
    nie przejmuje za bardzo w mysl xp jest juz nie wspierany (karygopdne podejscie do
    techniki imo, ale to dygresja) (QT tez nie mam zamiaru instalowac, nie podoba mi sie
    to ich podejscie)

    > o 5.9
    > sypie sie na tej funkcji
    >
    > https://msdn.microsoft.com/en-us/library/windows/des
    ktop/aa363792(v=vs.85).aspx

    Na pusto to lubisz klepać ale już co Ci funkcja wywala? Jaki system to
    już brak słow :)

    Co zwraca GetLastError?