  • 91. Data: 2015-01-12 21:04:13
    Temat: Re: python...
    Od: g...@s...invalid (Gof)

    M.M. <m...@g...com> wrote:

    > Największe problemy miała z programami czasu rzeczywistego. GB mógł
    > się włączyć w dowolnej chwili. Nie wiem czy w Javie da się napisać
    > program na układ który ma mało RAM, ale pewnie nie, bo maszyna
    > wirtualna javy trochę zajmuje.

    Dobrze że JavaCard i J2ME o tym nie wiedzą... :)

    http://en.wikipedia.org/wiki/Java_Card

    --
    SELECT finger FROM hand WHERE id = 3;
    http://www.chmurka.net/

  • 92. Data: 2015-01-12 21:23:43
    Od: firr <p...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 12 stycznia 2015 20:07:44 UTC+1 użytkownik M.M. napisał:
> [...]
    dealokacje czy tam jakies scalanie, )
    > Tak na logikę też mnie się wydaje że jakieś obejście problemu nie
    > stanowi niczego wielkiego, ale słyszałem niejednokrotnie, że
    > Java ma problem z aplikacjami RT. Więc może istotnie ma taki problem.

    ja bardzo slabo znam jave, stad te pytania
    wyszukalem w necie ze jest cos takiego jak
    system.gc() ale to chyba nie jest do konca tym o co chodzi

    zdaje sie ze tworcy javy uparli sie ze ten gc
    ma byc "abstrakcyjny" (w chyba raczej glupim sensie tego slowa, tj konkretny ale
    niejasny i niekontrolowalny ;/)
    o tyle dzieki temu moze byc ten problem z aplikacjami RT a gdyby to poprawic chyba by
    go nie bylo.. z drugiej strony cos tam mi wpadlo w oko
    "If you use direct memory buffers, the JVM doesn't run the GC for you even if you are
    running low on direct memory."
    wiec moze jest jakis sposob wylaczenia tego
    'zlowieszczego automatu'

  • 93. Data: 2015-01-12 21:26:11
    Od: "R.e.m.e.K" <p...@w...pl>

    Dnia Mon, 12 Jan 2015 12:23:43 -0800 (PST), firr napisał(a):

    > ja bardzo slabo znam jave, stad te pytania

    A co znasz poza C?

> [...]
    >
    > zdaje sie ze tworcy javy uparli sie ze ten gc
    > ma byc "abstrakcyjny" (w chyba raczej glupim sensie tego slowa, tj konkretny ale

    Chodzilo Ci chyba o niedeterministyczny a nie abstrakcyjny?

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 94. Data: 2015-01-13 07:44:00
    Od: Stregor <s...@w...to.gmail.com>

    > Skąd wiesz? Rozmawiałeś już z każdym? Czy też miałeś iluminację jakąś?

    Czepiasz się? Dzielisz włos na czworo?
    Człowiek podejmuje próby, a Ty zamiast się dowalać, dodaj coś od siebie.

    --
    Pozdrawiam,
    Stregor

  • 95. Data: 2015-01-13 08:28:32
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-01-12 21:26, R.e.m.e.K pisze:

    > A co znasz poza C?

    w kontekście firra, to chyba trochę na wyrost to "poza C".

    --
    Kaczus
    http://kaczus.ppa.pl

  • 96. Data: 2015-01-13 11:22:26
    Od: "M.M." <m...@g...com>

    On Monday, January 12, 2015 at 9:04:57 PM UTC+1, Gof wrote:

    > Dobrze że JavaCard i J2ME o tym nie wiedzą... :)
    Jak to cenowo wygląda?
    Pozdrawiam

  • 97. Data: 2015-01-13 13:18:11
    Od: g...@s...invalid (Gof)

    M.M. <m...@g...com> wrote:

    > Jak to cenowo wygląda?

    Nie mam pojęcia.

  • 98. Data: 2015-01-13 14:05:22
    Od: "M.M." <m...@g...com>

    On Tuesday, January 13, 2015 at 1:18:55 PM UTC+1, Gof wrote:

    > Nie mam pojęcia.
    Tego właśnie się obawiałem.

  • 99. Data: 2015-01-13 17:06:49
    Od: slawek <f...@f...com>

    On Tue, 13 Jan 2015 07:44:00 +0100, Stregor
    <s...@w...to.gmail.com> wrote:
    > Człowiek podejmuje próby, a Ty zamiast się dowalać, dodaj coś od
    siebie.

    Po prostu nie lubię tępaków twierdzących że mają monopol na prawdę. I
    chcą tworzyć jakieś "rajtingi"... choć brak im wiedzy, praktyki i
    talentu.

  • 100. Data: 2015-01-13 19:37:19
    Od: "M.M." <m...@g...com>

    On Tuesday, January 13, 2015 at 5:06:52 PM UTC+1, slawek wrote:
    > siebie.
    >
    > Po prostu nie lubię tępaków twierdzących że mają monopol na prawdę. I
    > chcą tworzyć jakieś "rajtingi"... choć brak im wiedzy, praktyki i
    > talentu.
    To nie twórz rankingu, napisz python najlepszy i zamknij wątek.