    From: "HF5BS" <h...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: radiotelefony
    Date: Tue, 7 Feb 2017 09:34:50 +0100

    news:slrno9hls7.htc.jaros@falcon.lasek.waw.pl...

    > Znaczy kazali im zrobić zrzutkę na egzemplarz sprzęta, który miał służyć
    > do ich podsłuchiwania?! Zaiste, ciekawe podejście! Ja bym jednak próbował

    Trudno mi powiedzieć po tak ze ćwierci wieku, aaale, chyba jakoś tak to
    wyglądało, w każdym razie obijało mi się to wówczas po uszach głośnym echem,
    że warunkiem udzielenia zezwolenia na używanie Packet-Radio, było
    dostarczenie sprzętu, którym firma mogła by to monitorować, więc komputer z
    programem, bo radio, to już raczej w firmie było. Więc pewnie i zrzuta.

    > wyjaśniać, że to jawny i opisany w literaturze sposób przekazywania
    > informacji, który opracował radziecki uczony pochodzenia gruzińskiego,
    > Apochwili Obaliwładze.

    Obalił, nie obalił, dla mnie to była osobliwość. Takie trochę mentalnie
    wnioskowanie do wilka, aby raczył zjeść owcę. Pominę już korowody przy
    początkach pasma 50 MHz w .pl, ktoś też posrał sprawę (nie wiem, czy celowo,
    czy przez głupotę, czy przez układ gwiazd na nocnym niebie), bo w tym
    paśmie, inaczej niż w innych krajach, amatorzy nie mają FM. A dziś nie ma
    kto tego odkręcić, albo komuś jest wygodnie, aby odkręcone nie było, nie
    wiem... Żyje jeszcze ten uczony? Bo miałbym do niego parę spraw, może
    chociaż udzieliłby mi kilku rad, wskazówek...?

    (C) Kabaret Neo-Nówka.