    From: J.F. <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: raport automatyczny sty-10
    Date: Fri, 05 Feb 2010 10:52:48 +0100

    On Thu, 04 Feb 2010 11:11:23 +0100, Przemysław Kowalik wrote:
> [...]
    20Projekt%20dzwoniec%20-%2041%20Zjazd%20MTO.pdf

    >OK, ale polecają odczytywać numery obrączek przy pomocy zdjęć robionych
    >ultrazoomem. Ja co prawda mam taki aparat, ale oczywiście na co dzień go
    >nie noszę ze sobą, więc obrączkowanie dzwońców humanoidalnych
    >automatycznych na niewiele by się zdało :-).

    Wszystkich humanoidow zaczipowac i czytniki w automaty wsadzic :-)

    A tak swoja droga to we wroclawiu na pl. Solnym [centrum miasta, 200m
    od ratusza] zlikwidowali automaty na pseudo zabytkowym postumencie i
    tylko druty smetnie wystaja.

    Ciekaw jestem - zepsuly sie, uwolniono centrale na lepsze cele, czy
    padly ofiara decyzji zarzadu - skoro przepis wymaga mniej budek, to
    zlikwidujemy nadmiarowe.

    J.