  • Data: 2016-07-18 19:22:22
    Temat: Re: rejestracja kart sim pytania
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde> szukaj wiadomości tego autora

    Marek napisał(a) w wiadomości: ...
    >zamiarów
    >walić,
    >
    >A kto ma sprawdzac te DO i pesele? Przecież rejestracja ma być
    >elektroniczna.

    To niby jak?Jeżeli ktoś nie posiada kompa i internetu to nie zarejestruje?
    A z drugiej strony zarejestrować numery na Zbigniewa Z. i Mariusza B.
    (chwilowo ministrowie, za tą ustawą stojący)...
    W pobliskim hipermarkecie od kilku miesięcy kurzyły się na półkach
    krótkofalówki, do wyboru 4 modele. Jakoś nagle zniknęły.

    Swojego czasu szydziłem z Viviane Reding - unijnego komisarza od
    wszystkiego a w szczególności (ok. 2007) od maczania brudnych
    paluchów w sprawach łączności komórkowej we Wspólnotach (obecnie
    UE). Biadoliła, że dużo się płaci za plotkowanie w roamingu. Nie dziwne -
    gdzie nosa wytknie to za granicę (pochodzi z Luksemburga). To, że ustala
    dla siebie ceny to nie ma żadnego konfliktu interesów. Zresztą jako komisarz
    była zapewne biedna... A telekomy wyrównują sobie na innych klientach np.
    tych których na podróże nie stać. Tłumaczenie, że roaming strasznie drenuje
    kieszenie podróżników są śmieszne, gdy policzy się akcyzę na paliwa,
    której kwota minimalna jest narzucana przez UE.
    (Potem tym jako komisarz "sprawiedliwości" mówiła, że kraje które nie
    ratyfikowały karty praw podstawowych w pełnym brzmieniu będzie
    traktowała jakby to zrobiły. W Brytanii mogą już skoczyć. A Polska...)
    Wystarczy, tamtych słów nie odwołam...
    ...ale nizręcznie będzie to przypominać z zagranicznym pre-paidem.

    Arek