  • Data: 2022-08-08 05:36:49
    Temat: Re: rękojeść noża/było ostrzenie noza
    Od: ptoki <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    sobota, 6 sierpnia 2022 o 14:34:56 UTC-5 PeJot napisał(a):

    > Widziałem toto w lokalnej hurtowni chemicznej, niestety jako wałki, a
    > nie płyty, ale wydaje się to być sensowne do obróbki.

    HDPE to mozna pozbierac z zakretek po napojach i innych szpejow. A potem przetopic w
    piekarniku.

    Zajrzyj na jutub, tam filmow jest sporo na ten temat. Nawet nastolatki ogarniaja
    takie przetopy wiec dla zgrabnego doroslego to nie problem.

    Ulejesz sobie w ksztalt jaki chesz albo wrecz oblejesz te rekojesc i potem przezbisz
    z naddatku. Taka namiastka bakelitu.

    Ale hdpe to tak jak mowilem, miekkawe. Jak zakretka ponapoju dla ciebie za miekka to
    nie ma co sie za to zabierac.

    Ale z trzeciej strony mozna nazbierac kolorowych i zrobic kazdemu nozowi inny
    kolor....

    Do ogarniecia w jedno popoludnie.