  • Data: 2022-08-09 05:54:18
    Temat: Re: rękojeść noża/było ostrzenie noza
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2022-08-08, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Gęsta, z wypełniaczami ..

    Weź może zerknij do tego likna, co wcześniej wkleiłem. Tam są nawet
    obrazki. Bakelit dawniej pełnił funkcje jaką obecnie pełnią żywice
    akrylowe lub epoksydowe do zatapiania różnych obiektów. To jest
    konsystencja miodu jeśli nie mniejszej lepkości.

    > Moze i dostepne, ale jak zrobic forme do
    >
    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Pionier_(radioodbiorni
    k)
    > https://pol.grandado.com/products/nostalgiczny-czarn
    y-klasyczny-vintage-antyczny-telefon-jakosci-mechani
    czny

    ALe gdzie widzisz problem?

    --
    Marcin