  • Data: 2021-01-14 08:46:34
    Temat: Re: "roaming" wifi
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    On 14-Oct-19 11:19, sirapacz wrote:
    > Odpowiem nieco nie na temat, bo chyba widzę do czego dążysz:
    > Poszukaj informacji o wifi mesh
    > Ze sprawdzonych rozwiązań to zainteresuj się unifi dostępnego dla
    > urządzeń ubiquiti.

    A które konkretnie sprzęty polecasz? Do pokrycia są trzy obszary
    wewnątrz domu (lekko) zachodzące na siebie.

    W każdym miejscu jest ethernet. Powiedzmy, że nie chcę wydawać majątku
    (cokolwiek miałoby to znaczyć). Ale ma działać bez przerywania rozmowa
    przez voip (oglądanie pornoli bez gubienia ramek już niekoniecznie). W
    co najmniej jednym miejscu zasilanie musi być przez passive poe.

    Piotrek