  • 41. Data: 2017-10-07 11:14:59
    Temat: Re: robota
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    sebastian błagam muszę to wiedzieć, czy:

    - uprawiasz czynnie najbardziej agresywne sporty walki?
    - doskonale tańczysz breakdance wykonując ewolucje na głowie?
    - generujesz przednie koszerne dżołki w wielu trudnych językach obcych?
    - posiadając boską żonę, obracasz się w kręgach najwspanialszych kobiet
    świata?
    - w pełni angażujesz się w serwowane przez wspólnotę zagadnienia do
    samodzielnego ownioskowywania umacniając więzi w grupie przyjaciół?
    - starasz się okonkurowywać totalnie wszelkie dostrzeżone pomysły
    frajerskiej konkurencji?

    (jak se jeszcze coś przypomnę, to dopiszę, no chyba, że Kto tu zna
    "model" i mi pomoże)

  • 42. Data: 2017-10-07 11:39:44
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Użytkownik "sirapacz" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    > Co innego jak używa "fejsbuczka" i ma tam prawdziwe dane.

    O ile takowe podał. Ok. pół roku temu, w jedynym celu - aby zobaczyć, kiedy
    mnie wywalą, założyłem konto na FB na całkowicie fikcyjne dane i jeszcze
    mnie nie wywalili. Także email jest tylko do tego, aby pejs-zbuk się
    komunikował o "wspaniałych propozycjach" (niech się jebią), więc zasadniczo,
    konta na FB nie miałem, nie mam i mieć nie będę.
    I teraz niech sobie szukają, które to konto :P Chyba, że włamią się do bazy
    FB i po IP (który zresztą w międzyczasie się zmienił) mnie znajdą z logów :P
    No, rekruterzy, do dzieła, jak który trafi na to fikcyjne i zostawi
    wiadomość, to 3 razy nago obejdę Dworzec Centralny w godzinach szczytu.

    --
    Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów,
    (C) Zygmunt Freud.

  • 43. Data: 2017-10-07 14:41:01
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    > Profil *tego* Experta znaleźć można w nk.pl. Zgadza się wszystko, jest

    Z wyjątkiem lokalizacji, na NK jest Chorzów, a Expierd jest z Sosnowca.
    Chyba, że się przeprowadził...

    > też zdjęcie. Do emerytury brakuje mu jeszcze dość sporo. Może kto inny
    > próbował podszyć się w realu pod jego sławę?

    Wcale się nie zdziwię, jeśli.

  • 44. Data: 2017-10-07 15:20:01
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 6 Oct 2017 16:25:16 +0200, Sebastian
    Biały<h...@p...onet.pl> wrote:
    > Expert uzywał w realu takich samych
    > słów kluczowych jak w internecie, choćby słynne "Self(Ego)". W ten

    W jaki sposób w realu to swoje Self(Ego) propagował? Czy w
    bezpośrednim kontakcie odczuwalo się, że masz kontakt z geniuszem,
    choć współcześnie niezrozumianym? Bądź co bądź on
    wymyślił/przewidział dualsim, z czego wtedy wszyscy się natrząsli - a
    jednak....

    --
    Marek

  • 45. Data: 2017-10-07 16:03:38
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 10/6/2017 9:59 PM, Jarosław Sokołowski wrote:
    > że to co Expert sam o sobie pisze, jest prawdą. Może więc jednak ta
    > znajomość osobista dotyczy podszywańca?

    Nie.

  • 46. Data: 2017-10-07 16:13:20
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 10/7/2017 3:20 PM, Marek wrote:
> [...]
    > niezrozumianym? Bądź co bądź on wymyślił/przewidział dualsim, z czego
    > wtedy wszyscy się natrząsli - a jednak....

    Wyglada to tak: Wsiadasz nieco zaspany z nieznajomym do windy. Wysiadasz
    po przejechaniu 6 pięter. Po wyjściu windy wiesz już że ten oto
    nieznajmomy to wysoce wyspecjalizowany konsultant google, pracujący nad
    technologiami self(ego), niezwykle oddany swojej pracy, mający dostep do
    najnowszych technologii. I to wszystko bez puszczenia pary z gęby,
    jedynie pracując na nasłuchu. To przypadek autentyczny mojego znajomego,
    a całość akcji odbyła się w budynku "żylety" w Sosnowcu, w okolicy roku
    2002/3 jak pamietam. Znam jeszcze dwa inne spotkania w windzie tego typu
    wśród studentów, jeden z nich zorientowal się sam na kogo wpadł dłubiąc
    w necie z ciekawości, choć z usenetem nie miał do czynienia a i apogeum
    popularności minęło.

  • 47. Data: 2017-10-07 16:17:08
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    znaczy co, odbierasz jego "TZAiR"?
    to takie ciekawe! weź mi wyjaśnij...

  • 48. Data: 2017-10-07 16:30:57
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    no dobra to skorom ja i tak denat,
    to ja zacznę,
    chcę wywołać dyskusję merytoryczną,
    jak sznurkiem naprawić takie, w sumie dość typowe, uszkodzenia:

    hp p1005 - user wyjął z pudełka toner i takowy wsadził do drukarki po
    czym wezwał serwis, że drukarka coś nie pracuje...

    hp g55 - problem czyszczenia okresowego, po wyjęciu tasiemek z
    napylonymi ścieżkami którymi były połączone elementy drukarki, ścieżki
    poodłaziły od taśmy...

    lexmark e330 - po wydrukowaniu 2 ryz papieru, drukarka przestała
    pobierać papier... - user zgłasza problem, że po wydrukowaniu kartek z
    jednej strony, po przekręceniu ich na drugą drukarka gniecie papier...

    samsung ml2250 - o to ciekawy przypadek... po włączeniu drukarki raz
    działa, a czasem chodzi chodzi mieli mieli mieli po czym zapala jedną z
    dwóch diod na obudowie - tym razem czerwoną...

    faks panasonik uf4100 - zapętla się przy uruchomieniu, włącza botuje, po
    czym restart i od nowa...

    lexmark c530 - coś się stało i nie da się otworzyć wieczka tonerów w
    drukarce, próba wyrwania (po zbadaniu) siłą przez zespół
    pracownik+kierownik nie powiodła się, drzwiczki zatrzasnęły się na amen...

    lexmark c530 - user zgłasza problem, że drukarka piszczy przy wydruku...
    wymienione i nasmarowane wszystko, dalej piszczy...

    oki 56000 - raz na trzy dni user zgłasza problem, że drukarka wypierdala
    error... po 10 wydrukach zasyfiają się białe pola na kartridżu (chuj wie
    od czego one są)...

    skaner - robi żółtą kreskę na skanowanych dokumentach...

    czy Ktoś tu serwisował laptopy? no to może niech się pochwali?

    P.S.
    oczywiście teraz to już jest inaczej, ponoć lepiej, bo dobra zmiana
    potrafi wyciągać wnioski, a za dobre wnioski są dobre nagrody...

  • 49. Data: 2017-10-07 16:34:23
    Temat: [OT] robota
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    też bym chciał zasięgnąć języka: chciałem na moim forum zbierać i może
    nawet czasem wspólnotowo rozczajać zagadnienia z elektroniki - dlaczego
    jest mi to tak ostro blokowane?

  • 50. Data: 2017-10-07 16:39:05
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    ja z kolei słyszałem, że (znajomy z widzenia) lubił czytać książki w
    ubikacji - i jak oceniasz jego kompetencje? P.S. no jakby mu się do tego
    przykleiło TZAiR to tylko współczuć...