  • 1. Data: 2017-10-03 21:28:32
    Temat: robota
    Od: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    taki luźny, choć ostry temat...
    jak obecnie realizuje się nabór elektroników do pracy?

    śledzę sobie (z przydzielonej mi optymalnie klatki więziennej)
    regularnie portale pracy i jakby nie widzę związku między ogłoszeniami,
    a przyjęciami...

    ktoś (tak tępy jak ja 'PW/EU) też tak ma?

  • 2. Data: 2017-10-03 21:37:19
    Temat: Re: robota
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 10/3/2017 9:28 PM, wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny
    'POPIS/EU wrote:
    > jak obecnie realizuje się nabór elektroników do pracy?

    Częsciowo i coraz częściej rownież przez przegląd ich wypowiedzi w
    internecie.

  • 3. Data: 2017-10-03 21:52:37
    Od: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    > Częsciowo i coraz częściej rownież przez przegląd ich wypowiedzi w
    > internecie.

    starczy Ci "kohones" coby rozwinąć swoją wypowiedź?

  • 4. Data: 2017-10-03 21:54:43
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    (technicznie)

    zaktualizowałem nicka zgodnie z oczekiwaniami kc-ue,
    coby i inni mieli okazję podyskutować...

  • 5. Data: 2017-10-04 08:55:53
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > starczy Ci "kohones" coby rozwinąć swoją wypowiedź?

    A co tu do rozwijania - piszesz jak oszołom to nie dziw się, że traktują
    ciebie jak oszołoma. Wpieprzanie polityki do absolutnie każdego zdania,
    prawie każdego tematu i podpisu wkurza w końcu nawet najwytrwalszych.
    Masz takie a nie inne przekonania? Dobrze, miej je. Nie szczuj jednak
    nimi z każdego zdania bo szybko się to przejada.

    Co do tematu pracy: praca jest, wystarczy że masz skończoną politechnikę
    czy WAT i CV ślesz w ciemno. Jak nie masz, to ciężej ale dalej praca
    jest - serwisanci, monterzy. Pracy szukają też przez znajomych
    pracowników - lepszy pracownik z polecenia niż z ulicy. Nie licz jednak,
    że ktoś ci podrzuci namiary na znajomą firmę jak nie możesz nawet durnej
    dyskusji na newsach prowadzić normalnie. Taka osoba swoją dobrocią
    przestrzeliłaby sobie kolano.

    sir

  • 6. Data: 2017-10-04 10:33:13
    Od: jacek <j...@w...pl>

    W dniu 2017-10-03 o 21:28, wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny
    'POPIS/EU pisze:
> [...]
    > a przyjęciami...
    >
    > ktoś (tak tępy jak ja 'PW/EU) też tak ma?
    Np. Warszawski Wedel zatrudnia:
    Technik Utrzymania Ruchu - elektromechanik
    Znajomy wysłał CV i po 2 tygodniach podpisał umowę o pracę...

    --
    pzdr, j.r.

  • 7. Data: 2017-10-04 13:14:34
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan jacek napisał:

    > Np. Warszawski Wedel zatrudnia:
    > Technik Utrzymania Ruchu - elektromechanik
    > Znajomy wysłał CV i po 2 tygodniach podpisał umowę o pracę...

    Tu może nie być tak słodko.

    --
    Jarek

  • 8. Data: 2017-10-04 13:23:09
    Od: jacek <j...@w...pl>

    > Tu może nie być tak słodko.

    To znaczy że będzie trzeba zapieprzać?
    Tak niestety już jest...

    --
    pzdr, j.r.

  • 9. Data: 2017-10-04 14:35:29
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2017-10-04 08:55, sirapacz wrote:
    (ciach)
> [...]
    > że ktoś ci podrzuci namiary na znajomą firmę jak nie możesz nawet durnej
    > dyskusji na newsach prowadzić normalnie. Taka osoba swoją dobrocią

    Porzadny rekruter sprawdza dotychczasowe wyczyny kandydata w internecie,
    głównie media społecznościowe...

    Włodek

  • 10. Data: 2017-10-04 14:44:03
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Porzadny rekruter sprawdza dotychczasowe wyczyny kandydata w internecie,
    > głównie media społecznościowe...
    >
    > Włodek

    najpierw musiałby być świadom istnienia usenetu:) a to w dzisiejszych
    czasach wiedza tajemna:) poza tym jest raczej dość anonimowy bo nie
    można połączyć imienia i nazwiska łatwo z nickiem zaczynającym się od
    słowa "wół" :)

    Co innego jak używa "fejsbuczka" i ma tam prawdziwe dane.