  • Data: 2017-03-27 17:05:59
    Temat: Re: roguelike thread
    Od: fir <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 27 marca 2017 16:55:37 UTC+2 użytkownik Adam Wysocki napisał:

    > W tym, popaprany, egocentryczny przygłupie, że grupa nie jest twoją
    > własnością, a pisząc tutaj swojego bloga zawłaszczasz ją. Załóż sobie
    > bloga na onecie i tam wypisuj swoje mądrości.

    > Dla ciebie zapewne tak, ale nie jesteś tu sam.

    nie jest tez twoja zafixowany oblesny buraku (bez krztyny talentu w programowaniu za
    to z tendencją do dowalow do madrzejszych od siebie - nawet nasz user od PO zauwazyl
    w tobie korporacyjnego prymitywnego kretyna i ciezko nie przyznac to racji)

    posty sa ciekawe i sa na temat - a racz zwtrocic buraku
    uwage ze nie przejmuje calej grupy (to wlasnie robi broneq ktory w przeciwienstwie do
    mnie niestty wykazuje
    sie ogromnym downizmem i lameriadą) po prostu wydzielam wątek - wiadomo ze to nie
    twoj poziom wiecz racz spadac
    buraku na swoj buraczy szczaw a nie tracisz zcas madrzejszych od siebie