  • Data: 2017-03-27 17:10:26
    Temat: Re: roguelike thread
    Od: fir <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > W dniu poniedziałek, 27 marca 2017 16:55:37 UTC+2 użytkownik Adam Wysocki napisał:

    > (buracze wrzaski jęki i stęki)

    ps wiekszosc takich buraczych erupcji naszego buraka
    bede oznaczac jako spam bez czytania, burak jesli chce rozwinac grupe zawsze moze
    tworzyc tresci a nie wyzwalac z siebie swoje kompleksy niczym kretyn w wychodku - dla

    mnie takie ludzkie buractwo jest "zbyt tanie" i "zbyt wszechobecne" bym mial
    inwestowac w nie swoja uwage..