  • Data: 2012-12-13 14:09:58
    Temat: Re: router na "malutkim" PC
    Od: tyran <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-12-11 17:13, Piotr Rezmer wrote:

    > Moim zdaniem, urządzenie ciekawe: 256MB, CPU 700MHz, zużycie 3,5W. Takie
    > ciasteczko. Cena widzę że około 190 zł. Fakt że 2 x FE/GE byłoby mile
    > widziane, tak pozostaje jedynie router na patyku. No i przydałby się do
    > kompletu moduł WLAN.

    Ja osoboscie mam dwa RPI .. jedne uzywany jako MediaCenter (OpenELEC lub
    RaspBMC), drugi pelni role serwera (apache + php do tego wpiety dysk
    3.5cala 500GB .. wszystko w sieci z NASem WD 2x1TB w mirrorze).
    Generalnie RPI ma dwa USB wiec za pomoca HUB-a mozna dostawiac LAN, WIFI
    czy dyski. Jak ktos lubi dlubac sie przy serwerkach .. polecam.
    To co wyzej wczesniej uruchomione bylo na Routerze TPLink 1043ND z
    OpenWRT .. owszem dzialalo .. ale to nie to samo.

    aha RPI kreci sie bez utraty gwarancji na 1GHz za pomoca wbudowanego
    przed "producenta" softu.

    pzdr.

    --
    tyran