eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriarozszerzalnosc cieplna › Re: rozszerzalnosc cieplna
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin1!goblin.
    stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.new
    s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: rozszerzalnosc cieplna
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    References: <5d81ff1b$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d8251ea$0$514$65785112@news.neostrada.pl>
    <f...@g...com>
    <5d827596$0$31099$65785112@news.neostrada.pl>
    <7...@g...com>
    <5d83537d$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d83db8a$0$503$65785112@news.neostrada.pl>
    From: WM <c...@p...onet.pl>
    Date: Fri, 20 Sep 2019 14:44:00 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/60.9.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <5d83db8a$0$503$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 24
    Message-ID: <5d84c992$0$17353$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.31.154.11
    X-Trace: 1568983442 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 17353 83.31.154.11:33490
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:43197
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2019-09-19 o 21:48, cef pisze:
    > W dniu 2019-09-19 o 12:07, WM pisze:
    >> W dniu 2019-09-19 o 10:56, Konrad Anikiel pisze:
    >>
    >>>
    >>> Co się według Ciebie wydarzy z szyną w której naprężenie ściskające
    >>> przekroczy 800 MPa?
    >>>
    >>
    >> Wątpię czy temperatura szyny ma szansę wzrosnąć aż o 400 stopni.
    >
    > Jest to odpowiedź nie na temat.

    To zależy od konstrukcji toru, dlatego ja rozpatruję idealny przypadek,
    gdy szyna jest dobrze zabezpieczona przed utratą stateczności.
    W dużym stopniu zapewnia to budowa toru typu (ballastless track).

    Na tym polega naukowa analiza, że trzeba zacząć od wyidealizowanych
    przypadków by określić maksymalne granice.
    Temperatury wynikające z klimatu nie są duże, ale warto znać granice bo
    kto wie w jakich nietypowych warunkach przyjdzie kiedyś kłaść tory.


    WM

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: