  • Data: 2018-08-01 12:52:00
    Temat: Re: siec nr 1
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01.08.2018 o 01:39, PiotRek pisze:

    > Skrótowiec CBA oznaczał Centralne Biuro Adresowe (a nie Antykorupcyjne);
    > biuro owo mieściło się przy ul. Kazimierzowskiej 60 (w pobliżu CA
    > Mokotów III i Mokotów IV oraz UP Warszawa 12).

    W piwnicy zespołu szkół odzieżowych... Przez okno było widać panie
    obsługujące zmechanizowany system szaf z milionami fiszek w szufladkach...

    A przy okazji: co właściwie mieści(ło) się w tym wieżowcu poczt i
    telefonów? No dobrze, centrala telefoniczna na bodajże 20 tys. numerów -
    ale na OŚMIU PIĘTRACH?
    https://goo.gl/maps/PQ7T1BczyZK2

    I ile osób tam pracowało?, bo mam wrażenie, że strasznie mało - jedne
    malutkie drzwi wejściowe i nigdy nie widziałem kolejki wchodzących czy
    wychodzących...

    Do dziś zresztą budynki central telefonicznych nie mają żadnych szyldów
    - a znikły znaki 'zakaz fotografowania', które dawniej identyfikowały je
    w 100% (wojsko tez miało zakazy, ale połączone z 'teren wojskowy, wstęp
    bron').

    MJ