  • Data: 2018-08-03 21:46:57
    Temat: Re: siec nr 1
    Od: PiotRek <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-08-03 o 20:34, HF5BS pisze:
    > I to zajmowało wysokie 4 piętro, obecnie po zmianie numeracji piąte, o tu:
    > ... znajdźcie sobie na gugielmapach UP Warszawa 81. Przeciągnijcie sobie
    > w myslach krechę, od prawie rogu Poznańska/Nowogrodzka, do jakieś 10-20
    > (muszę pomierzyć) przed Pankiewicza, tyle rozciągała się moja centrala.

    Nie chce mi się wierzyć, żeby aż tak daleko ta Twoja centrala sięgała
    (chyba że piszesz o CMM). Kiedyś ją zwiedzałem (była na dwóch poziomach
    - część urządzeń na parterze, a część na piętrze). 10-20 metrów przed
    Pankiewicza to już był budynek Nowogrodzka 47 (tam gdzie był
    bufet/stołówka), a centrala USS (Urządzeń Służb Specjalnych)* była w
    budynku Nowogrodzka 45.

    > Nocami byłem sam na dyżurze i słowo honoru, czułem się bezpiecznie,
    > miejsce łatwo dostępne z reszty obiektu, ale raczej nieprzelotowe, na
    > uboczu, przesz 6 lat mojej obecności tam nie zdarzyło mi się, aby ktoś
    > chciał się do mnie w nocy dostać.

    Kiedyś tam łaziłem po nocy, różne centrale odwiedzałem. Widocznie do
    Ciebie akurat nie dolazłem. ;-)

    * "Służby Specjalne" to nie było żadne ABW ani Agencja Wywiadu, tylko
    wszystko, co miało numerację 9xx. Radio Taxi 919 to też była Służba
    Specjalna. ;)

    --
    P.