  • 1. Data: 2011-02-27 14:07:57
    Temat: sony DRU-710A nagrywarka dvd problem z wysuwaniem tacki
    Od: "Ramiel" <r...@p...onet.pl>

    witam
    mam nagrywarkę dvd sony DRU-710A. Od pewnego czasu tacka źle się wysuwa i
    płyta dvd nie zdąża wyjść cała tylko się blokuje i rysuje - tak jakby tacka
    wysuwała sie za szybko a płyta się blokuje w połowie szczeliny i się rysuje

    jak to naprawić ?

    kiedyś zmieniłem panel nagrywarki z białego na czarny - ale dobrze go
    założyłem

    pozdr

  • 2. Data: 2011-02-27 14:47:13
    Od: pioruns <c...@b...cy>

    Dnia Sun, 27 Feb 2011 15:07:57 +0100, Ramiel napisał(a):

    > witam
    > mam nagrywarke dvd sony DRU-710A. Od pewnego czasu tacka OEle sie wysuwa
    > i p?yta dvd nie zd??a wyj?ae ca?a tylko sie blokuje i rysuje - tak jakby
    > tacka wysuwa?a sie za szybko a p?yta sie blokuje w po?owie szczeliny i
    > sie rysuje
    >
    > jak to naprawiae ?
    >
    > kiedy? zmieni?em panel nagrywarki z bia?ego na czarny - ale dobrze go
    > za?o?y?em
    >
    > pozdr

    Ustaw kodowanie w czytniku.
    Sprawdź czy na innym systemie operacyjnym problem występuje, np. jakiś
    liveCD Linuksa.

    --
    pozdrawiam, pioruns