  • 11. Data: 2012-07-16 09:45:50
    Temat: Re: sortowanie
    Od: Maciej Sobczak <s...@g...com>

    Jeszcze na dobry poniedziałkowy poranek:

    Senior Dev w Google'u - jutro mam interview z jakimś kolesiem po olimpiadzie, zapytam
    go to się dowiem.

    Macierewicz - wydrukować te adresy i wrzucić do niszczarki tak, żeby każdy adres
    wypadł na osobnym pasku, rzucić pod osłoną nocy cały kłębek na biurko komuś w IPN i
    niech to do poukładają przed południową konferencją prasową. Jeśli wyjdzie tych
    adresów więcej, niż było, to nawet lepiej.

    --
    Maciej Sobczak * http://www.msobczak.com * http://www.inspirel.com

  • 12. Data: 2012-07-16 11:04:31
    Od: " fir" <f...@N...gazeta.pl>

    Maciej Sobczak <s...@g...com> napisał(a):

    > Jeszcze na dobry poniedzia=B3kowy poranek:
    >
    > Senior Dev w Google'u - jutro mam interview z jakim=B6 kolesiem po olimpiad=
    > zie, zapytam go to si=EA dowiem.
    >
    > Macierewicz - wydrukowa=E6 te adresy i wrzuci=E6 do niszczarki tak, =BFeby =
    > ka=BFdy adres wypad=B3 na osobnym pasku, rzuci=E6 pod os=B3on=B1 nocy ca=B3=
    > y k=B3=EAbek na biurko komu=B6 w IPN i niech to do pouk=B3adaj=B1 przed po=
    > =B3udniow=B1 konferencj=B1 prasow=B1. Je=B6li wyjdzie tych adres=F3w wi=EAc=
    > ej, ni=BF by=B3o, to nawet lepiej.

    pewien podtyp programisty mlodego pokolenia: 'sortowanie przez ukryty
    listbox'

    z zycia wziete, opisane na warsztacie : http://warsztat.gd/humor.php?
    x=view&id=361

    z tym ze nie rozumiem tego kawalka o sortowaniu babelkowym, nie pamietam
    ale o ile listbox ma metode sort i dalobysie to wykorzystac to mialoby
    wiecej sensu - niektorzy zntyniskopoziomowcy nawet na tej grupie mz
    sklaniaja sie ku takiemu podejsciu, bo jak dziala a krytyczne szybkosc
    nie jest potrzebna, zreszta wcale nie ma takiej roznicy w szybkosci itp,
    to czemu nie - to tylko pokazuje jak ten rodzaj myslenia werznal sie w
    mozgi, i niestety mz zmienia to cale programowanie i nasacza nawet takich
    ludzi jak ja ktorzy jednak woleli stary styl ala kod maszynowy :/ -
    od tego i innych takich (niezidentyfikowanych) i innych odechciewa
    mi sie programowac, stracilem motywacje ostatnio

  • 13. Data: 2012-07-16 11:07:49
    Od: "AK" <n...@n...com>

    Użytkownik "Maciej Sobczak" <s...@g...com> napisał:

> [...]
    przed południową
    > konferencją prasową. Jeśli wyjdzie tych adresów więcej, niż było, to nawet lepiej.

    Wiem, ze "mozna" byc mlodym lub glupim (albo "dwa w jednym"), ale zeby robic z siebie
    publicznie
    durnia (niczym jakis gnój robiacy sobie tu niedawno "jaja" z "wyginietej"
    inteligencji w Katyniu)
    to juz trzeba byc czyms "wiecej" niz tylko Ayatollahem C++.

    Adam Karpierz

  • 14. Data: 2012-07-16 12:15:12
    Od: "AK" <n...@n...com>

    Użytkownik " fir" <f...@N...gazeta.pl> napisał:

    > od tego i innych takich (niezidentyfikowanych) i innych odechciewa
    > mi sie programowac, stracilem motywacje ostatnio

    Fir

    W...wiasz mnie nimilosiernie, a jednoczesniee .. Cie lubie ;)
    Mozesz tak po ludzku wytlumaczyc nam co Cie dreczy/meczy/"osocichodzi" ?

    PS: tylko bez tych "dresow" bo sie (.,..) chce

    AK

  • 15. Data: 2012-07-16 12:38:34
    Od: " fir" <f...@N...gazeta.pl>

    AK <n...@n...com> napisał(a):

    > Fir
    >
    > W...wiasz mnie nimilosiernie, a jednoczesniee .. Cie lubie ;)
    > Mozesz tak po ludzku wytlumaczyc nam co Cie dreczy/meczy/"osocichodzi" ?
    >
    > PS: tylko bez tych "dresow" bo sie (.,..) chce

    nie mam nic nowego do powiedzenia :

    wlasnie dresy i ich pomroczna (zombiczno osla) mentalnosc mnie tu meczy
    (przygnebia i zbrzydza) - pozatym to mecza mnie podejrzewam typowe
    humanistyczne przyczynki jakie mecza wielu humanistow (opisano w
    ksiazkach) - pozatym wszystkim mam przewlekle problemy zdrowotne
    (palenie w plucach i czasem mocne bole w kosciach, stale nawet przez
    sen) - nie zawsze mam zly humor ale efektywnie przez 85 - 90 % czasu

    nic do zrobienia tutaj, co do programowania to wlasnie realnie stracilem
    motywacje, pamietam jak to bylo 10 la temu przy klepaniu roguelika, nie
    moglem sie doczekac az sie obudze by moc wyklepac pare nowych funkcji w c :/
    ale wakacje i lato z wolna zaczna sie konczyc i moze troche sie znowu
    wciagne i cos przykodzę - na razie jestem znudzony (podstawowy warunek
    zeby najciezsze najpaskudniejsze dresy trzymaly sie jak najdalej
    ze swoimi zombicznymi 'angageżmęt'

  • 16. Data: 2012-07-16 15:00:48
    Od: Roman W <b...@g...pl>

    On Monday, July 16, 2012 10:07:49 AM UTC+1, AK wrote:

    > Wiem, ze &quot;mozna&quot; byc mlodym lub glupim (albo &quot;dwa w jednym&quot;),
    ale zeby robic z siebie publicznie
    > durnia (niczym jakis gnój robiacy sobie tu niedawno &quot;jaja&quot; z
    &quot;wyginietej&quot; inteligencji w Katyniu)

    Bez przesady, wojsko to nie inteligencja.

    RW

  • 17. Data: 2012-07-17 08:05:46
    Od: Paweł Kierski <n...@p...net>

    W dniu 2012-07-16 15:00, Roman W pisze:

    ale zeby robic z siebie publicznie
    z&quot;wyginietej&quot; inteligencji w Katyniu)

    > Bez przesady, wojsko to nie inteligencja.

    Ówcześni oficerowie rezerwy, wyżsi funkcjonariusze policji,
    urzędnicy - owszem.

    Mocno OT i politycznie, ale nie mieszajmy faktów, z fantasmagoriami.
    Nawet jeśli rojenia stykają się gdzieś ze stanem faktycznym, to
    trochę na zasadzie zepsutego zegarka. A wizerunku to na pewno nie
    poprawia i jest politycznie przeciw-skuteczne.

    --
    Paweł Kierski
    n...@p...net

  • 18. Data: 2012-07-17 17:32:08
    Od: Slawek Kotynski <s...@a...com.pl>

    W dniu 2012-07-15 11:05, slawek pisze:
    > PHP-owiec: http://forum.php.pl/index.php?showtopic=79649

    IMHO prawdziwy pehapowiec exploduje, formatuje liczby %03d,
    skleja i sortuje stringi.

    mjk

  • 19. Data: 2012-10-21 20:14:30
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    ale żeście chłopaki pojechali, pełen trolizm...

  • 20. Data: 2012-10-21 21:19:05
    Od: kenobi <p...@g...com>

    ta podpowiedz z dodaniem zer wiodacych byla
    dobra - mozan zrobic tak i posortowac jak
    stringi albo, druga opcja, napisac sobie
    'komparator': funkcje do porownywania

    (cos mnie zab niespodziewnie zaczyna bolec,
    dygresja: co grosza czuje ostatnio (w ostatnich
    mc-ach, ze resztki mojej mlodosci sie wlasnie
    skonczyly a tu nic, jestem w zyciu 10 lat do
    tylu)