  • Data: 2020-05-30 18:25:59
    Temat: Re: sprzedaż samochodu a podatek 6 miesięcy
    Od: RadoslawF <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > mam dwójkę

    Nie do końca wierzę.
    No chyba że ich wożenie ma ktoś inny w zakresie obowiązku.

    > nigdy dzieci samych nie zostawiam w aucie

    Nie wozisz to nie zostawiasz.
    Wpadasz po drodze na pocztę czy do apteki i ciągasz dzieci
    ze sobą? Ja rozumiem zabieranie dwu czy trzy letniego ale
    dwunastoletnie też będziesz ciągał?

    > no to inaczej, są auta w których szyby można domknąć/uchylić bez
    > "kluczyka w stacyjce".

    Ręcznie otwieranym trójkątem, szyberdachem czy korbą?
    A może mam dopisać do checklisty przy sprawdzaniu kolejnego auta
    sprawdzanie czy otwieranie szyb działa bez kluczyka?
    Dopisać przed sprawdzeniem wymienności żarówek czy po?