    From: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: stm32 a adc
    Date: Fri, 19 Aug 2016 15:46:47 +0200

    platformowe głupki wrote in <news:np6pp1$9tp$1@node1.news.atman.pl>
    > czy Ktoś spoza koalicji orientuje sie jaki prąd pobiera wejście adc w
    > procesorach stm32?

    ADC to chyba woltomierz, wiec rezystancje powinien miec raczej zajebista
    ;-)

    Google
    nazwagrata adc input impedance

    A najlepiej datasheet producenta i szukaj czegos o impotencji, tzn
    impedancji.
    Wartosc chyba zalezy od czestotliwosci probkowania.
    Table 47. RAIN max for fADC = 14 MHz
    www.st.com/content/ccc/resource/technical/document/d
    atasheet/33/d4/6f/1d/df/0b/4c/6d/CD00161566.pdf/file
    s/CD00161566.pdf/jcr:content/translations/en.CD00161
    566.pdf

    > jakim układem odcina prąd do zera z baterii?

    Tranzysoterm lub bezpieczniej transoptorem? Mozna nawet przekaznikiem, ale
    do baterii to raczej nie pasuje :P
    www.jarzebski.pl/arduino/komponenty/przekazniki-elek
    tromagnetyczne.html

    Ekspertem smolenskim nie jestem, wiec jesli sie myle, niech jakis czlonek
    Trybunalu Konstytucyjnego mnie poprawi.
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info