  • 1. Data: 2016-08-19 13:15:30
    Temat: stm32 a adc
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    czy Ktoś spoza koalicji orientuje sie jaki prąd pobiera wejście adc w
    procesorach stm32?

    jeśli pobiera to jakim układem odcinać wejście od układu pomiarowego
    który mierzyć ma adc?

    chcę mierzyć prąd baterii przy pomocy ADC, ale jak będzie mi obciązał
    baterie non stop to mi się bateria szybko zniszczy... jakim układem
    odcina prąd do zera z baterii?

  • 2. Data: 2016-08-19 13:53:45
    Temat: Re: stm32 a adc
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 19 sierpnia 2016 13:15:52 UTC+2 użytkownik platformowe głupki napisał:
    > czy Ktoś spoza koalicji orientuje sie jaki prąd pobiera wejście adc w
    > procesorach stm32?
    >
    > jeśli pobiera to jakim układem odcinać wejście od układu pomiarowego
    > który mierzyć ma adc?
    Zadzwoń pod nr 22 621 50 35
    Tam będą wiedzieć

  • 3. Data: 2016-08-19 14:00:41
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    napisałem, że za cfelenia kolegów mandziejewicza z góry dziękuję...

  • 4. Data: 2016-08-19 15:46:47
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    platformowe głupki wrote in <news:np6pp1$9tp$1@node1.news.atman.pl>
    > czy Ktoś spoza koalicji orientuje sie jaki prąd pobiera wejście adc w
    > procesorach stm32?

    ADC to chyba woltomierz, wiec rezystancje powinien miec raczej zajebista
    ;-)

    Google
    nazwagrata adc input impedance

    A najlepiej datasheet producenta i szukaj czegos o impotencji, tzn
    impedancji.
    Wartosc chyba zalezy od czestotliwosci probkowania.
    Table 47. RAIN max for fADC = 14 MHz
    www.st.com/content/ccc/resource/technical/document/d
    atasheet/33/d4/6f/1d/df/0b/4c/6d/CD00161566.pdf/file
    s/CD00161566.pdf/jcr:content/translations/en.CD00161
    566.pdf

    > jakim układem odcina prąd do zera z baterii?

    Tranzysoterm lub bezpieczniej transoptorem? Mozna nawet przekaznikiem, ale
    do baterii to raczej nie pasuje :P
    www.jarzebski.pl/arduino/komponenty/przekazniki-elek
    tromagnetyczne.html

    Ekspertem smolenskim nie jestem, wiec jesli sie myle, niech jakis czlonek
    Trybunalu Konstytucyjnego mnie poprawi.
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 5. Data: 2016-08-19 16:15:21
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    niestety słabo studiowałem na pw i nie rozumiem teraz tej europejskiej
    tabelki...

    czyli pomysł uziemiania masy mostka pomiarowego jest bez sensu,
    lepiej odcinać górną gałąź od baterii... pytanie jak? n-moskiem, ale jak?

  • 6. Data: 2016-08-19 21:47:40
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello platformowe,

    Friday, August 19, 2016, 2:00:41 PM, you wrote:

    > napisałem, że za cfelenia kolegów mandziejewicza z góry dziękuję...

    Zaprzestań wycierania sobie ryja moim nazwiskiem. Natychmiast!

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 7. Data: 2016-08-19 22:09:26
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    mandziejewiczowa mafia...

  • 8. Data: 2016-08-19 23:24:06
    Od: Jawi <g...@p...fm>

> [...]
    >
    > czyli pomysł uziemiania masy mostka pomiarowego jest bez sensu,
    > lepiej odcinać górną gałąź od baterii... pytanie jak? n-moskiem, ale jak?
    Pytanie mało merytoryczne, jak na potencjalnego nawet niedoszłego
    studenta politechniki, zaniża poziom grupy. Patrz regulamin p. 3.1.13.
    Temat zamykam.

    moderator

  • 9. Data: 2016-08-20 00:24:05
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    platformowe głupki pisze:
    > mandziejewiczowa mafia...

    Masz świadomość, że po tym poście na publicznym forum możesz mieć
    prokuratora na karku?

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html