  • 1. Data: 2009-04-26 19:08:41
    Temat: [suZuki] Oby więcej takich
    Od: "Darek Mroz" <D...@w...pl>

    http://tinyurl.com/dymxhm

  • 2. Data: 2009-04-26 19:37:21
    Temat: Re: [suZuki] Oby więcej takich
    Od: Arni <a...@N...spam>

    Darek Mroz pisze:
    > http://tinyurl.com/dymxhm

    mozesz przyblizyc tresc Twojego przekazu?

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 3. Data: 2009-04-26 19:39:24
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "Darek Mroz" <D...@w...pl> napisał w wiadomości
    > http://tinyurl.com/dymxhm

    D...@w...pl
    D...@w...pl
    D...@w...pl
    D...@w...pl
    D...@w...pl
    D...@w...pl
    D...@w...pl
    D...@w...pl
    D...@w...pl
    D...@w...pl
    D...@w...pl
    D...@w...pl
    D...@w...pl
    D...@w...pl
    D...@w...pl
    D...@w...pl

    Spierdalaj

    --
    BartekGSXF
    Ave1,8

  • 4. Data: 2009-04-26 19:53:21
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Użytkownik "Arni" <a...@N...spam> napisał

    > mozesz przyblizyc tresc Twojego przekazu?

    On nie moze. Z tego co widac - jest niewatpliwie pierdolniety.
    Pozdr

    --
    Hinek
    Deauville i inne..

  • 5. Data: 2009-04-27 08:13:26
    Od: "Mystik" <m...@p...pl>

    Cześć

    Użytkownik "BartekGSXF" <b...@g...com> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Darek Mroz" <D...@w...pl> napisał w wiadomości

    Leczysz jakieś kompleksy?
    Masz coś do gościa, to pisz mu na priv. W przeciwieństwie do Ciebie jego
    post był przynajmniej na temat.

    pozdr.
    Mystik

  • 6. Data: 2009-04-27 08:35:52
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "Mystik" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Leczysz jakieś kompleksy?
    Nie, a przynajmniej mi o tym nie wiadomo, a co?

    > Masz coś do gościa, to pisz mu na priv. W przeciwieństwie do Ciebie jego
    > post był przynajmniej na temat.
    Napisalem, grzecznie proszoc o niespamowanie. Pozostal bez odpowiedzi. Wiec
    pozwolilem sobie popelnic tego posta na zakonczenie, tej milej i bedacej na
    temat konwersacji.

    Myslisz, ze wrzucenie takiego linka jest ok i dopuszczalne?
    Sledzisz tforczosc tego goscia? Nie? JA tez juz nie wyladowal w KF.

    --
    BartekGSX6F
    Ave1,8

  • 7. Data: 2009-04-27 09:46:06
    Od: "Darek Mroz" <D...@w...pl>

    > Napisalem, grzecznie proszoc o niespamowanie. Pozostal bez odpowiedzi.
    > Wiec
    > pozwolilem sobie popelnic tego posta na zakonczenie, tej milej i bedacej
    > na temat konwersacji.

    Kolega ma chyba zamałego i leczy frustracje.
    Ta krupa będzie lepsza bez ciebie

    DM

  • 8. Data: 2009-04-27 10:21:51
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-04-27 11:46:06 +0200, "Darek Mroz" <D...@w...pl> said:

    > Kolega ma chyba zamałego i leczy frustracje.
    > Ta krupa będzie lepsza bez ciebie

    Proszę, proszę, przylazło tu takie z miesiąc temu i już zaczyna innych
    rozstawiać po kątach.
    Tak dla Twojej informacji, to ladaco ta grupa będzie się obchodzić bez
    Ciebie, gdyż jesteś na prostej drodze do zaszczytnej wizyty w wielu
    plonkach.

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 9. Data: 2009-04-27 10:34:05
    Od: "Darek Mroz" <D...@w...pl>

    > Ciebie, gdyż jesteś na prostej drodze do zaszczytnej wizyty w wielu
    > plonkach.

    Dlaczego?
    Bom mam odwagę mówić o bespieczeństwie jazdy?

    DM

  • 10. Data: 2009-04-27 10:49:04
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-04-27 12:34:05 +0200, "Darek Mroz" <D...@w...pl> said:

    > Dlaczego?
    > Bom mam odwagę mówić o bespieczeństwie jazdy?

    A mówisz? Jak na razie prezentujesz jako głodny taniej sensacji
    czytelnik Onetu, wysyłający bez sensu nic nie wnoszące linki.