    From: Olleo <o...@t...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: subaru i sprzeglo :-)
    Date: Thu, 15 Jul 2010 07:44:17 -0700 (PDT)

    > Z naszych informacji wynika, że jednym z kluczy do rozwiązania tej zagadki jest
    fakt, że problemy ze

    Z ich informacji wynikaja bzdury.

    > sprzęgłem mają w większości ci, którzy nie boją się podjeżdżać pod krawężniki,
    wyjeżdżać z
    > podziemnych parkingów, samodzielnie wykopywać się ze śnieżnych zasp, a czasami
    nawet - o zgrozo -
    > zjechać z asfaltu jadąc na ryby.

    Z zaspy wyjezdza sie po sypkim, a i jak sie zjedzie z asfaltu, to z
    reguly na w miare sypkie. To zbyt duza przyczepnosc jest problemem.

    > wyposażonego w stały napęd na cztery koła i reduktor zdecyduje się używać go
    również w zimie,
    > czasami nawet poza utwardzonymi drogami..."

    A tutaj kwintesencja bzdur ;) W zimie brak jest przyczepnosci, a do
    tego wersja z dieslem nie ma reduktora :)

    Fakt, ze slyszalem o paru przypadkach, nawet znam goscia, ktory juz
    dwa razy zmienial sprzeglo i strasznie wiesza na SIP psy za to, ale
    tez znam kilkadziesiat Foresterow z dieslem, ktore przezyly katusze
    (jak na SUVa) kolo Kielc na poczatku czerwca bez zadnego uszczerbku
    dla sprzegla. A ze poruszalem sie tymi samymi sciezkami (a raczej
    brakiem sciezek), to wiem, co oznaczalo to dla sprzegla, szczegolnie
    podjazdy, ktorych tam nie brakowalo. Nie slyszalem nawet narzekan na
    smierdzace sprzegla.

    p.s. akurat reduktor by tutaj sytuacje poprawil, a nie popsul.
    --
    Olleo