  • Data: 2017-01-13 20:02:11
    Temat: Re: sukces w zjednoczeniu
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    no to pojechałeś teraz Panie Kolego europą...

    mógłbym to skomentować, ale daruje sobie bo powtarzał bym się po raz
    setny...

    mam jednak pytanie, dlaczego nie chcą dopuścić mnie do pracy jako
    programista? skoro nie mogę to nie mogę, ale przynajmniej chciałbym
    wiedzieć dlaczego mnie nie dopuszczają... dokładnie od momentu przełomu
    jestem ostro blokowany przez system... a pamiętam, że koledzy których
    dopuszczono na politechnice warszawskiej, po 4 (nie 5) latach studiów
    pokupowali sobie chałupy w warszawce...