  • 1. Data: 2010-01-08 15:17:59
    Temat: suzuki b-king a kufry
    Od: "Tomek K." <t...@p...fm>

    Witam po dluuuuugiej nieobecnosci na prm :).
    Mam krotkie pytanko:
    orientuje sie ktos z Was, czy w B-Kingu mozna
    zainstalowac kufry boczne ?
    Szukalem na stronie givi, ale nic nie znalazlem.
    Moze jakas inna firma?

    Pozdrawiam,
    Tomek K.(3city)
    GSXR1000K5
    www.tk3city.net

  • 2. Data: 2010-01-08 15:43:38
    Temat: Re: suzuki b-king a kufry
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    "Tomek K." <t...@p...fm> wrote:

    >Witam po dluuuuugiej nieobecnosci na prm :).

    To po prostu byc nie moze, sen jaki?;)

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 3. Data: 2010-01-08 15:44:59
    Od: zuzka600f <z...@o...pl>

    Czesc :)

    On 8 Sty, 16:43, Jacot <j...@m...pl> wrote:

    > To po prostu byc nie moze, sen jaki?;)

    Bardzo dobry poczatek na watek pod tytulem 'Park Jurajski' ;D
    Chyba wiosna idzie, ze nawet takie skamienieliny wypelzaja ;D

    Swoja droga, to chyba nie ten - nie dosc, ze nie szuka sporta, to
    jeszcze kufry chce do niego zakladac ;) to NIE TEN TOMEK ;)

    Tomku, rzuciem okiem na strone SW-Motech, ale do B-Kinga, to maja
    tylko trzymanie do GPS'a ;D
    Nie bardzo mi przychodzi do glowy jeszcze jakas inna firma, co by
    mogla miec takie wydumki, bo standardowe zastosowanie to to nie
    jest ;)

    Pozdrawiam (milo zobaczyc i poczytac) :)
    Tomek

  • 4. Data: 2010-01-08 15:49:58
    Temat: Re: suzuki b-king a kufry [OT]
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"Tomek K."
    Witam po dluuuuugiej nieobecnosci na prm :).

    Ja pitole - duchi jakies, wrociles do Polski???

    Tytus z fabryki

    4380 (20090829) __________

  • 5. Data: 2010-01-08 16:16:21
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2010-01-08 16:17, Tomek K. pisze:
> [...]
    > orientuje sie ktos z Was, czy w B-Kingu mozna
    > zainstalowac kufry boczne ?
    > Szukalem na stronie givi, ale nic nie znalazlem.

    Znalazlem takie cos: bagaznik z mocowaniami na boczne kufry firmy Krauser

    http://www.moto-akcesoria.pl/product_info.php?produc
    ts_id=24161

    pewnie kufty tez maja, ale cos mi net muli, wiec chwilowo nie poszukam

    Michał V-R
    gg 9409047

    -------------------------------------
    żyje się raz, potem się tylko straszy
    -------------------------------------

  • 6. Data: 2010-01-08 16:24:33
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

> [...]
    ts_id=24161

    > pewnie kufty tez maja, ale cos mi net muli, wiec chwilowo nie poszukam

    Udalo sie znalezc kufry pod stelarze:

    http://www.moto-akcesoria.pl/kufer-krauser-k4-42l,p,
    15280

    Michał V-R
    gg 9409047

    -------------------------------------

  • 7. Data: 2010-01-08 16:39:49
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    Tomek K. pisze:
    > Witam po dluuuuugiej nieobecnosci na prm :).

    Ojacie! :)
    Wrociles juz z wyprawy dookola swiata na nowej malej Terefere? I jak
    bylo? ;)
    --
    zbigi
    & stopka zastepcza

  • 8. Data: 2010-01-08 19:30:04
    Od: "Tomek K." <t...@p...fm>

    Użytkownik "Michał V-R" <m...@o...pl> napisał:
    > Udalo sie znalezc kufry pod stelarze:
    >
    > http://www.moto-akcesoria.pl/kufer-krauser-k4-42l,p,
    15280

    Dzieki za pomoc !

    Pozdrawiam,
    Tomek K.(3city)
    www.tk3city.net

  • 9. Data: 2010-01-08 19:33:06
    Od: "Tomek K." <t...@p...fm>

    Użytkownik "Tytus z fabryki" <t...@g...pl> napisał:
    > Ja pitole - duchi jakies, wrociles do Polski???

    Niestety tak ;-) hahahaha.

    Pozdrawiam,
    Tomek K.(3city)
    www.tk3city.net

  • 10. Data: 2010-01-08 19:40:35
    Od: "Tomek K." <t...@p...fm>

    Uzytkownik "zuzka600f" <z...@o...pl> napisal
    > Chyba wiosna idzie, ze nawet takie skamienieliny wypelzaja ;D
    > Swoja droga, to chyba nie ten - nie dosc, ze nie szuka sporta, to
    > jeszcze kufry chce do niego zakladac ;)

    Chyba jeszcze nie taka skamienielina ;-). B-King to nie czoper,
    w razie czego na sportowo da rade, a i turystycznie fajnie pojedzie :).

    Latal ktos na nim z prm ?

    Pozdrawiam,
    Tomek K.(3city)
    www.tk3city.net