  • 41. Data: 2012-06-04 13:51:34
    Temat: Re: św. Krzysztof
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    z <z...@g...pl> Odpowiedz na news:jqhfl4$28a$1@inews.gazeta.pl:

    > Nie chcę mówić jak to działa żeby nie zapeszać :-)

    Czyżby to była tak potempiana przez KRK wiara w zabobon?

    Piotr Sobolewski
    adramel.cba.pl - portfolio 3d

  • 42. Data: 2012-06-04 14:02:38
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Adramelech"

    > A zmniejsza? Skąd ta pewność?

    To, że pewnych spraw nie umiemy wyjaśnić, czy udowodnić (jeszcze) nie
    znaczy, że one nie istnieją lub nie mogą istnieć. Wydało mi się głupie
    negowanie przez niektórych wszystkiego co związane jest z religią,
    wierzeniami itd. O ile jeszcze pamietam lekcje historii, to akurat
    religie miały i mają znaczący wpływ na losy świata ;-)

    ps. pewnie kochasz swoją mamę, ale potrafisz to udowodnić? Nie
    potrafisz, jednak ja wiem, zarówno jak i Ty, że miłośc istnieje.

    Pozdrówki

  • 43. Data: 2012-06-04 14:11:57
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-06-04 13:51, Adramelech pisze:

    > Czyżby to była tak potempiana przez KRK wiara w zabobon?

    Ups Się wymkło :-)
    A swoją drogą dobrze wiedzieć że są tacy (i to w necie) co zwracają na
    takie rzeczy uwagę.

  • 44. Data: 2012-06-04 14:14:39
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-06-03 20:07, to pisze:
    > Zauważyłem, że wielu kierowców ma we wnętrzu zamontowaną podobiznę św.
    > Krzysztofa. Googlując dowiedziałem się, że ów jegomość jest patronem
    > kierowców. Tu pojawia się pytanie -- o ile jego podobizna zmniejsza
    > ryzyko wypadków?

    ROTFL.

  • 45. Data: 2012-06-04 15:19:55
    Od: "PM" <x...@w...pl>

    > Co? To one też zwiększają bezpieczeństwo? Oprócz św Krzyśka, ojczulka
    > Pio trzeba jeszcze dwie gliniane tabliczki powiesić. Wtedy będzie jak
    > w czołgu.

    kamienne jak już
    erudyto.

  • 46. Data: 2012-06-04 15:34:53
    Od: Artur Kosmal <a...@g...pl>

    W dniu 2012-06-04 12:40, Pawel "O'Pajak" pisze:

    > Jesli nie zechce, to bedziesz dalej probowal prowokowac, a Twoja
    > frustracja bedzie narastac, bo moda na palikociarnie/Urbana przeminie
    > jak komunizm, a Kosciol Katolicki trwa juz te 2000 lat i bedzie trwal.

    Religia egipska trwala znacznie dluzej a i tak padla. Kosciol tez kiedys
    padnie. Im wczesniej tym lepiej.

  • 47. Data: 2012-06-04 15:52:18
    Od: "PM" <x...@w...pl>

    > Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > ja mysle, ze co najmniej z wolframu, albo uranu
    "JAK"

  • 48. Data: 2012-06-04 18:13:17
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "PM"

    > "JAK"

    Jak (Bos grunniens) - gatunek dużego ssaka z rodziny krętorogich
    (Bovidae), rzędu parzystokopytnych. Zamieszkuje Tybet, Indie i Chiny,
    gdzie żyje zarówno w stanie dzikim jak i udomowionym

  • 49. Data: 2012-06-04 18:30:28
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Mon, 4 Jun 2012 15:19:55 +0200,
    PM <x...@w...pl> screamed:

    > kamienne jak już
    > erudyto.

    To jest szczegół. Ważniejszy jest bijący z nich boski czynnik.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:237B ]
    [ 18:29:39 user up 13189 days, 6:24, 1 user, load average: 0.69, 0.61, 0.06 ]

    Where there is no patrol car, there is no speed limit. -- Peter Beckmann

  • 50. Data: 2012-06-04 19:01:20
    Od: nazgul <x...@w...pl>

> [...]
    > (Bovidae), rzędu parzystokopytnych. Zamieszkuje Tybet, Indie i Chiny,
    > gdzie żyje zarówno w stanie dzikim jak i udomowionym

    ale jak z żeliwa nie żyje.
    ani udomowiony, ani w stanie dzikim.