  • 21. Data: 2010-01-07 13:08:23
    Temat: Re: sygnalizacja wychowawcza
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    > Jak się leci pow. 1,2 w tych zakrętach to czerwone nie zdąża się zapalić ;)

    Bardzo mozliwe, ja jezdze tamtedy bardzo rzadko i glownie puszka, moto
    latam inna trasa, dla mnie fajniejsza.
    Ale kiedys jadac w przeciwna strone, czyli na mazury jechalem tamtedy i
    te dwa winkle sa po gore to wchodze w prawy i bym w jebanych czterech
    rowerzystow wjechal bo za winkla sie nagle wylonili jadac cala
    szerokoscia pasa, dobrze, ze lewy byl pusty to ich minalem. A w prawym
    winklu na wejsciu nie widac konca tegoz zakretu. A wolno nie jechalem.

    Michał V-R
    gg 9409047

    żyje się raz, potem się tylko straszy