    From: q...@t...no1 (Queequeg)
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: (symulacja) czy to fizyczne?
    Date: Mon, 27 Aug 2018 02:02:02 +0000 (UTC)
    <f...@g...com>
    <5b812083$0$680$65785112@news.neostrada.pl>
    <f...@g...com>
    <5b818a34$0$693$65785112@news.neostrada.pl>
    <9...@g...com>
    <5b819145$0$602$65785112@news.neostrada.pl>
    <d...@t...no1>
    <5b81c1b5$0$617$65785112@news.neostrada.pl>

    Kviat wrote:

    > Tak właśnie uważam. Jego urojenia na temat ufo ani mnie ziębią, ani grzeją.
    > Natomiast urojenia rasistów, niezależnie od tego czy noszą oni
    > aluminiowe czapeczki, czy nie noszą, są skrajnie niebezpieczne. Dla
    > ludzi. Wystarczy zajrzeć do podręcznika historii.

    Ja tam bardziej sie boje, ze Szyk zacznie strzelac do ludzi (niezaleznie
    od rasy), bo mu nadzorca UFO tak podpowie, niz ze rzuci sie na murzyna, bo
    ten jest murzynem. Naprawde, w tym wszystkim, co on pisze, watek rasy jest
    watkiem pobocznym, ktory pojawil sie tylko raz. Trzeba byc zafiksowanym
    konkretnie na tym temacie, zeby tego nie dostrzec.

    Z drugiej strony obecnie w Europie obserwujemy nie mniej grozne zjawisko,
    jakim jest negowanie faktow i cenzurowanie slow a przez to mysli. Dlatego
    tak, jak pisalem, *zadna* skrajnosc nie jest dobra. Ani fanatyczny rasizm
    ani fanatyczne upodobanie wlasnie do negowania faktow i zamykania ludziom
    ust, uzywajac slow-kluczy i zmuszajac do poprawnosci politycznej (czyli
    tak naprawde wypowiedzi zgodnych z ideologia cenzora).

    > Nie uważam, że należy tolerować rasistów i usprawiedliwiać ich jakimiś
    > innymi czy dodatkowymi urojeniami.

    No to nie tolerujesz. Zmienilo to cokolwiek w mysleniu Szyka?

    > Tak... to wystarczający powód żeby ludzi o innym kolorze skóry nazywać
    > czarnuchami, a białych rasą elitarną.

    Nie, wg mnie nie ma racji, ale nie traktuje tego w innych kategoriach niz
    karma cierpiacego pieska czy komunikacja z nadzorca UFO.

    To nie sa poglady, Kviat. Poglady moze miec czlowiek, ktory ma kontakt z
    rzeczywistoscia. U Szyka wszystko jest pomieszane, on zyje w swoim swiecie
    zarowno jesli chodzi o rasy ufolskie, jak rasy ludzkie.

    Szyk moze nie rozumie, ze pewnych rzeczy w dzisiejszych czasach mowic "nie
    wolno". Nie wolno po czesci na skutek historii a po czesci na skutek
    dzialan lewackich, samozwanczych cenzorow. Ja rozumiem, ale nie godze sie
    na cenzure. Co wcale nie oznacza, ze zgadzam sie z tezami wyglaszanymi
    przez Szyka. Nie zgadzam sie z nimi ale bede bronil jego wolnosci do
    wypowiadania ich tak, zeby kazdy mogl sam sie z nimi zgodzic lub nie.

    Ludzie naprawde wiedza, co maja myslec, Kviat, bez kontroli i cenzury
    informacji, ktore otrzymuja.