  • Data: 2018-02-03 12:04:40
    Temat: Re: szpachlowka
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 03 Feb 2018 09:42:40 GMT, Marcin Debowski napisał(a):

    > Jak na to ile się takich butów w roku używa to żadna MZ różnica poza

    IMO - jeden krok wystarczy, zeby sie polamalo :-)

    > jedną w sumie dość istotną - to będzie śliskie jak piorun. Nawet nie
    > wiem czy wypiaskowanie powierzchni coś by dało.

    O tym tez zaczalem myslec. Po cos to dali.
    Na sniegu nie problem, na lodzie i tak slisko, na asfalcie czy betonie
    nie problem, ale na kafelkach w toalecie ...
    Ale nie, kiedys byly buty bez tych nakladek i nie bylo problemow ..
    tzn wypadek w schronisku zawsze mogl sie zdarzyc.

    > A ten PU (żywica), o której wspomniałeś, to jakąś konkretną masz na myśli?

    No wlasnie zadna, bo tu wybor za duzy, a danych za malo :-)

    Z zywic to na razie albo epoksyd albo poliester do laminatow rozwazam.

    Ale po wizycie w liroju doszedl kolejny
    http://www.mamutglue.pl/
    https://www.denbraven.com/pl-pl/produkty/technologie
    /hybrydy/den-braven-mamut-glue/

    twardosc - wieksza niz "zwykly silikon", wytrzymalosc teoretyczna ...
    moze wystarczy, ale poza tym wielka niewiadoma.
    Co to dokladnie jest, jak wiaze, czy zwiaze "w masie" ... no same
    niewiadome :-)

    Skonczy sie tak, ze faktycznie nowe buty kupie :-)

    J.