  • 1. Data: 2014-01-10 18:09:20
    Temat: szybkie pytanie ... co zrobic z notorycznie najebanym "sOmsiadem"
    Od: "misiek" <d...@g...pl>

    ktory notorycznie jezdzi autem ?
    jak widac media swoje [tradycyjnie] a zycie swoje...
    co zrobic ze skurwysynem jezdzacym non stop po pijaku ew po dragach ?
    daleko mi do ormowca ale takich rzeczy nie zdzierze...
    za duzo niebezpiecznych sytuacji mialem na drogach w swoim zyciu.

    juz 2 gi raz dzwonilem z interwencja, ze taki to a taki z takim numerem
    rejestracyjnym w takim aucie o takim kolorze wsiada do auta w stanie
    najebanym. nacpanym i zero reakcji ... skurwysyn dalej swoje...

    gdzie uderzyc - zeby pana skutecznie wyeliminowac z ruchu drogowego ? jakies
    pismo do siedziby drogowki czy jak ?
    o co kaman ? bo chyba nie bede czakal az skurwysyn kogos zabije ?

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 2. Data: 2014-01-10 19:07:53
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2014-01-10 18:09, misiek pisze:
> [...]
    > pismo do siedziby drogowki czy jak ?
    > o co kaman ? bo chyba nie bede czakal az skurwysyn kogos zabije ?

    Proste - przestać zazdrościć mu jego stylu bycia. Nie czekaj aż on kogoś
    przejedzie a zajmij się tymi aniołami co ani kieliszka ale zabijają 90%
    ludzi w wypadkach. Czyli rzeczywistym problemem na naszych drogach.

  • 3. Data: 2014-01-10 19:54:49
    Od: "misiek" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Trybun" <Y...@y...com> napisał w wiadomości

    > Proste - przestać zazdrościć mu jego stylu bycia. Nie czekaj aż on kogoś
    > przejedzie a zajmij się tymi aniołami co ani kieliszka ale zabijają 90%
    > ludzi w wypadkach. Czyli rzeczywistym problemem na naszych drogach.

    odpowiedzi polglowkow pomijam [ skoro uwazasz ze taki ktos nie jest
    zagrozeniem ] takze mozesz sobie darowac.

  • 4. Data: 2014-01-10 20:07:55
    Od: Pawel O'Pajak <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > juz 2 gi raz dzwonilem z interwencja

    Trudno mi uwierzyc, ze zero reakcji. Jak jedziesz za nim i podajesz
    przez tel. gdzie jest i nic, to tylko 2 mozliwosci:
    - jest kims waznym
    - najbizszy patrol jest 30km dalej.
    Wystarczy przez CB poprosic o zablokowanie pijaka i spokojnie poczekac
    na przyjazd miskow.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 5. Data: 2014-01-10 20:10:43
    Od: KS <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2014-01-10 19:54, misiek pisze:

    > ...]

    Pojedz za nim, znajdź dogodne miejsce i mu się podłóż. Proste.

    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm

  • 6. Data: 2014-01-10 20:15:36
    Od: "misiek" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Pawel O'Pajak" <o...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > - najbizszy patrol jest 30km dalej.
    > Wystarczy przez CB poprosic o zablokowanie pijaka i spokojnie poczekac na

    cb nie mam, kiedys chcialem zalozyc, ale wyszlo mi ze wole sluchc muzyki niz
    trzaskow z cb... dzwonilem dwa razy spod domu, [sytuacja ja przyjezdzam - on
    odjezdza] widzac jak gosciu kompletnie nacpany, najebany wsiada do swojego
    mesia - i ze swoja panienka jada w sina dal.
    namiary wszelkie podane telefonicznie przez tel i chuj... dlatego pytam -
    czy to zglosic do komendy na pismie czy do dzielnicowego - czy o co
    chodzi... nazwiska nie znam, ale namiary na auto pewne... rejestracja,
    model, kolor... - przeciez nie bede go sledzil pol miasta - nie po to kurwa
    place podatki zeby sie w straznika teksasu bawic... mam swoje sprawy,
    rodzine itp ... nie bede dziewczyny i psa z auta wysadzal pod domem i go
    gonil....

  • 7. Data: 2014-01-10 20:15:56
    Od: the_foe <t...@w...pl>

> [...]
    >

    > ---
    > Ta wiadomość e-mail jest wolna od wirusów i złośliwego oprogramowania, ponieważ

    moze nie jest pijany, moze jest po wylewie, albo ma cukrzycę i tylko to
    tak wygląda. Jak sam z nim nie pijesz to nie masz pewnosci, wiec po co
    kapujesz?

    --
    @foe_pl

  • 8. Data: 2014-01-10 20:16:15
    Od: "misiek" <d...@g...pl>

    Użytkownik "KS" <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> napisał w wiadomości

    > Pojedz za nim, znajdź dogodne miejsce i mu się podłóż. Proste.

    yes ofkors.

  • 9. Data: 2014-01-10 20:30:46
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-01-10 20:15, the_foe pisze:
> [...]
    > moze nie jest pijany, moze jest po wylewie, albo ma cukrzycę i tylko to
    > tak wygląda. Jak sam z nim nie pijesz to nie masz pewnosci, wiec po co

    W tym przypadku to _nie_jest_ kapowanie.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 10. Data: 2014-01-10 20:33:44
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

> [...]
    > rejestracyjnym w takim aucie o takim kolorze wsiada do auta w stanie
    > najebanym. nacpanym i zero reakcji ... skurwysyn dalej swoje...

    Trollujesz?
    Wysyłasz następnego dnia pismo do stosownego komendatna z prośbą o
    potwierdzenie faktu przyjęcia zgłoszenia i wyjaśnienie (opisanie)
    podjętych na jego podstawie działań.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.