  • Data: 2010-07-16 10:35:15
    Temat: Re: szybkie pytanie o LII 2.0dCi
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Te 40kkm jest podejrzane, nie mówię że nie, bo sam mam yarisa 2004 i ma
    > na blacie 21kkm(auto od wujka, któremu się zmarło, 100% pewności), ale
    > Laguna, diesel i 40kkm?
    > Taki przebieg to prawie nowe auto,

    udało mi się "po znajomości" sprawdzić i potwierdzić, że to prawda, człowiek
    powiedział że "ten facet prawie tym autem nie jeździ",
    przebieg się zgadza, oczywiście coś było robione ze skrzypiącą deską,
    fotelem, uszczelnieniem sprężarki i skrzypiącym zawieszeniem,
    auto nie bite - zmieniony jedynie ten plasticzany błotnik PL, reszta -
    maska, drzwi, pozostałe elementy - fabryka,
    jedynie pytanie czy nie było utopione, na tyle co zaglądałem do bagażnika,
    pod fotele z tyłu i maty pod nimi to czysto jest, boczki w bagażniku z
    wykładzinkami tłumiącymi czyściutkie, wygląda ładnie,
    nie wiem co z silnikiem bo trochę zmulony jest,
    ale i tak chyba brat się zdecyduje na to auto i najwyżej postawimy w
    serwisie pod Krakowem niech szukają co jest, w końcu przebieg 40kkm to nic
    na silnik,

    brat