  • 41. Data: 2004-06-22 07:11:34
    Temat: Re: szybsze ? tansze ? idsl
    Od: The Watcher <W...@i...loop.dot.net>

    Użytkownik Heniek napisał:

    > Niestety do telii nie ma wszedzie dostepu, a tpnet moze sobie ciac ruch do
    > 1Mbit na takim laczu jak dla mnie, praktycznie jedyny ruch jaki mam do nich
    > to ich neostrady/idsle i wszedobylskie p2p. Oczywiscie nie popieram tego co
    > robi tpnet i tu powinien IMO dzialac urtip i uokik, ale to nie jest powod,
    > z ktorego internet dla operatora takiego jak firma w ktorej pracuje jest w
    > Polsce drogi.
    Tobie to "rybka", natomiast dla firm świadczących usługi hostingowe jest
    to praktycznie szantaż - albo bierzecie TPNet albo dostęp do TPNetu na
    poziomie 1800 - 1900 zł/1 MBit u innych operatorów lub cała rzesza
    klientów z AS5617 nie będzie miała co oglądać.

    > Reasumujac, bardzo chetnie podlaczylbym w cenie 60EUR za 1Mbit 100Mbit do
    > telii tylko nie ma jak.

    Pogadaj z TKT.. z chęcią wykreują ci kanał do Pragi/Berlina/Frankfurtu

    --
    "Mężczyzna może być szczęśliwy z każdą kobietą, o ile tylko jej nie
    kocha." (Oskar Wilde)

  • 42. Data: 2004-06-22 08:01:51
    Od: moldovenu <a...@n...spam.anywhere.com>

    > 1000 PLN za 1 Mbps w GTS? Tzn. moge wziac 1 Mbps za te cene, czy to juz
    > przeliczyles koszt megabita przy braniu wiekszej ilosci?

    Oczywiscie ze przy wiekszej.
    W Krakowie czy Poznaniu wezmiesz 1 mbps z Pol-34 za 300-400 zl/1mbps, ale
    przy 10 mbps. Ciekawe, jaką dają cene przy łączach operatorskich?

    --
    adam

  • 43. Data: 2004-06-22 08:12:44
    Od: "Zbigniew Sikora" <z...@h...net.pl>

    Użytkownik "RusH" <l...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Mam lepszy pomysl - nie pisz :) ewentualnie przeczytaj netykiete. Ja
    > nie bekam na srodku sali pelnej ludzi.

    No widzisz - subtelna różnica pomiędzy nami polega na tym, że ja kogoś
    takiego nie wytykam palcami. A beknąć zdarza się każdemu. No, oczywiście z
    wyjątkiem Ciebie.

    A co do Netykiety - wiesz, czytałem ładnych parę lat temu. Natomiast Tobie
    polecam lekturę bardziej ogólnego savoir-vivre'u, bo masz spore braki na tym
    polu.

    --
    Z#

    BTW: jeśli z moim czytnikiem dalej jest coś nie tak, to bądź łaskaw nie
    wytykac mi tego palcem w kolejnym poście, bo mam naprawdę sporo pracy i nie
    mam w tej chwili czasu zajmować się moim OE, zwłaszcza że to o czym piszesz
    JEST ustawione prawidłowo. Konfigurację czytnika usenetu przerabiałem w
    czasach, gdy większość dzisiejszych 'inkwizytorów' jeszcze zapewne czytać
    dobrze nie umiała.

  • 44. Data: 2004-06-22 08:12:51
    Od: "Zbigniew Sikora" <z...@h...net.pl>

    Użytkownik "Andrzej P. Wozniak" <u...@f...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Te, fachowcy z Bożej łaski!

    A tak w ogóle to z czym masz problem ? Bo odnoszę wrażenie, że głównie z
    samym sobą.

    --
    Z#

  • 45. Data: 2004-06-22 10:15:51
    Od: Neas <n...@u...neas.ws>

    w...@i...pl (Bartosz Waszak) pisze:

    >IMHO nie.
    >Jeśli byłby większy upload to by wiara stawiała na tym serwery. Które
    >IMHO łacze nie służy do tego typu zadań.

    No tak ale czy to byłoby takie złe? Napewno jakiśtam serwerek
    to mniejsze obciążenie, niż np. sieć osiedlowa, która stale
    zapycha dostępną przepustowość. Ponadto, trudno byłoby traktować
    dsl 2/0.5 jako alternatywę dla jakiegokolwiek polpaku, bo
    alternatywy o wielokrotnie różnej cenie to słabe alternatywy. Po
    prostu, jeśli kogoś stać na polpak, to nie weźmie 3 razy tańszego
    łącza od tego samego isp z różnych przyczyn, a jeśli nie stać to
    nie weźmie polpaku. Jednym słowem, wydaję mi się że możliwe
    byłyby sytuacje, w których ktoś decyduje się na taki dsl 'na
    początek', a za jakiś czas inwestuje w łączę FR, a to byłoby dla
    TPSA wcale korzystne.

    --
    Neas, <n...@u...neas.ws>, http://www.drzwi.org

  • 46. Data: 2004-06-22 11:57:46
    Temat: OT,flejm czytnikowy
    Od: RusH <l...@p...pl>

    "Zbigniew Sikora" <z...@h...net.pl> wrote :

> [...]
    > naprawdę sporo pracy i nie mam w tej chwili czasu zajmować się
    > moim OE, zwłaszcza że to o czym piszesz JEST ustawione prawidłowo.

    Jestes jakims wykladowca ? Profesorem ? Moze urzednikiem panstwowym ?
    Rece opadaja.

    Pozdrawiam.
    --
    RusH //
    http://pulse.pdi.net/~rush/qv30/

  • 47. Data: 2004-06-22 12:37:40
    Temat: Re: szybsze ? tansze ? idsl OT
    Od: kya <k...@m...here.invalid>

    On Tue, 22 Jun 2004 07:41:52 +0200, VoMi7 wrote:
    [...]
    > Co ty sie ich tak uczepiles ? Moze Ci nie tylko okulary sa potrzebne ale
    > troche wyrozumialosci ;-)

    Trochę nie rozumiesz, dlaczego deklaracja kodowania jest istotna, co?

    Zacznij od lektury <http://www.faqs.org/rfcs/rfc1521.html> i Polskiej
    Strony Ogonkowej. Uwierz, że w Usenecie wchodzenie w rolę autorytetu
    przez człowieka, który nie raczył skonfigurować swojego czytnika, jest
    dla kogoś, kto wie, o co chodzi, równie śmieszno-straszne, jak kurs
    gotowania prowadzony przez zasmarkanego kucharza z brudnymi paznokciami.
    Niby drobiazg, ale na dłuższą metę -- same kłopoty.

    Jeśli chcesz lansować modę na to, że to odbiorca ma dbać o czytelność
    przesyłki, to nie wróżę sukcesu (:

    --
    ////))) With sufficient thrust, pigs fly just fine. :
    //|-O-O ) However, this is not necessarily a good idea. [RFC 1925] :

  • 48. Data: 2004-06-22 12:58:46
    Temat: Re: OT,flejm czytnikowy
    Od: "Zbigniew Sikora" <z...@h...net.pl>

    Użytkownik "RusH" <l...@p...pl> napisał w wiadomości
    .80...

    > Jestes jakims wykladowca ? Profesorem ? Moze urzednikiem panstwowym ?
    > Rece opadaja.

    Odpowiedz sobie więc na pytanie: kto rozpoczął dyskusję w tym tonie ?
    EOT

    --
    Z#

  • 49. Data: 2004-06-22 13:12:07
    Od: Andrzej Bursztynski <_...@n...pl>

    Zbigniew Sikora wrote:

    > Odpowiedz sobie więc na pytanie: kto rozpoczął dyskusję w tym tonie ?
    > EOT

    Przepraszam, czy mógłbyś jednak zastosować się do Netykiety i wreszcie
    poprawnie skonfigurowac czytnik bo mam wrażenie, że znacznie więcej czasu
    poświęciłeś na odpowiadanie, dlaczegóż to _nie_ masz możliwości/czasu
    byt zrobić.

    --
    Andrzej Bursztynski, My personal opinions are just mine
    -dodaj imię kropeczka nazwisko małpa i masz adres pocztowy-

  • 50. Data: 2004-06-22 13:24:01
    Od: "Wesoly" <wesoly@klu..pl>

    Puchacz wrote:

> [...]

    "po czym wnosisz" ?