  • 31. Data: 2004-06-21 21:35:34
    Temat: Re: szybsze ? tansze ? idsl
    Od: w...@i...pl (Bartosz Waszak)

    Neas <n...@u...neas.ws> napisał(a):

    > Przepustowość: 2048/256 kbit
    >
    > Jeśli to prawda, to chyba troszkę przesadzili z tą dysproporcją.

    IMHO nie.

    Jeśli byłby większy upload to by wiara stawiała na tym serwery. Które
    IMHO łacze nie służy do tego typu zadań.

    Neo dla domu
    iDSL dla firm
    Polpak dla usługodawców.

    Dosyć czysta sytuacja. Pierwsze 2 bez żadnych gwarancji przepływności.
    Trzecia z CIRem (przynajmniej w teorii).

    Bartosz Waszak <w...@i...pl>
    nic-hdl: BW175-RIPE
    Network Administrator
    Internet Cable Provider Sp. z o.o.
    (http://www.icpnet.pl/)

  • 32. Data: 2004-06-21 21:40:16
    Od: "Heniek" <h...@e...gov>

    > Czyli TPNET to standard, a konkurencja która jest tańsza jest droga, tak?
    > Pokręcona ta logika ;-)

    Niestety, paradoks polega na tym ze tpnet sprzedaje _tanio_ dostep dla
    swoich klientow, a ze w chwili obecnej sadze ze 80% ich klientow (jak sami
    twierdza do konca tego roku ok 400K userow dostepu adsl-owego), natomiast
    drogi ma internet nie adslowy, liczaca konkurencja nie ma adsla (oprocz
    netii i dialogu , one maja petle swoja i moze jeszcze kogos...) a reszte ma
    droga dla swojego klienta. Nie mozesz porownywac za kazdym razem cen dostepu
    FR/ATM tpsa z cenami dostepu innych operatorow bo to nie jest punkt
    odniesienia cen za internet. Jezeli tpsa wprowadzi swoja oferte z poczatku
    watku to ich 1Mbps bedzie kosztowal ok 60 EUR natomiast reszta operatorow
    jest duzo drozsza, to ze to adsl, i transmisja niesymetryczna to inna
    bajka/technologia jednak 1Mbps ~300 PLN to jest cena dla ich klienta, znaczy
    ze moga sprzedac to pasmo za tyle i na tym jeszcze zarabiaja.

    --
    pozdr,
    Heniek Kowalczyk

  • 33. Data: 2004-06-21 21:51:29
    Od: "Heniek" <h...@e...gov>

> [...]
    >
    > Dosyć czysta sytuacja. Pierwsze 2 bez żadnych gwarancji przepływności.
    > Trzecia z CIRem (przynajmniej w teorii).
    Trzecie dla tych ktorym sie wydaje ze cos jeszcze zrobia, ale jak padna
    wyssani, to uslugodawcy == tpinternet, a klienci == neo/idsl I wszystko
    zostanie w rodzinie :-P

    --
    pozdr,
    Heniek Kowalczyk

  • 34. Data: 2004-06-21 23:02:44
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@f...onet.pl>

    Osoba podpisana jako VoMi7 <v...@N...altanet.pl> w artykule
    <news:cb7ji7$id1$1@inews.gazeta.pl> pisze:

> [...]
    ^^[1]

    ^^[1]

    > przestan sie burzyc tylko jak chcesz swiecic przykladem sam zmien
    > czytnik bo jak widac sam OE nie potrafi sobie poradzic z postami
    > wysylanymi z niego.

    Czy to ja mam problem ze skonfigurowaniem OE albo używaniem ogonków czy
    tzw. fachowcy? Gdzie widać, że sobie nie radzę? Dlaczego nie odpowiadasz
    na zadane Ci proste pytania?

    > u mnie mozilla bardzo ladnie to lyka.

    Bardzo ładnie? A kto popsuł moje cytowanie w podkreślonych miejscach [1]?

    > pozatym rozmowa nie jest o kodowaniu

    Rozmowa jest o problemach polskiego internetu, a pseudofachowcy zajmujący
    się profesjonalnym pieprzeniem są bez wątpienia takim problemem.

    > wyslij ma priv do kogos ze ma cos
    > zle a nie walisz na grupe.

    Jeśli Ci się coś nie podoba, to zrób tak, jak sam radzisz. Miej tylko na
    uwadze, że prywatnie z anonimami nie rozmawiam.
    To gdzie te moje okulary?

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień z<->h w adresie)

    *** MUSK TFUi WRUK ***
    (taki sobie napis na murze)

  • 35. Data: 2004-06-21 23:22:18
    Od: Adam <a...@t...pl>

    Tue, 22 Jun 2004 01:02:44 +0200, na pl.internet.polip, Andrzej P.
    Wozniak napisał(a):

    > Bardzo ładnie? A kto popsuł moje cytowanie w podkreślonych miejscach [1]?

    U mnie wygląda jak w oryginale (nie licząc ">> ").

    Adam

  • 36. Data: 2004-06-21 23:55:51
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@f...onet.pl>

    Coś sam popsułem, więc wysłałem cancela...

    Osoba podpisana jako VoMi7 <v...@N...altanet.pl> w artykule
    <news:cb7ji7$id1$1@inews.gazeta.pl> pisze:

    ^^[1] tu powinny być dwie spacje

  • 37. Data: 2004-06-22 00:24:35
    Od: RusH <l...@p...pl>

    "Zbigniew Sikora" <z...@h...net.pl> wrote :

    > Użytkownik "RusH" <l...@p...pl> napisał w wiadomości
    80...

    > Nie umiem konfigurować kupy..

    widze, word wrap wylaczony (twoja linijka ma tak z 300 znakow), tak
    wyglada cytat :

    > I bardzo dobrze, niech placza i placa, i nikt nad nimi sie litowal
    nie
    > bedzie. Dopoki "alternatyni operatorzy daja internet za srednio 3000
    PLN
    > netto za 2Mbps inaczej nie bedzie. Uwazam ze sa sami sobie winni,
    mialcza

    Co druga linijka bez >, wyglada doslownie jak kupa
    quoted-printable albo w ogole brak deklaracji. Delimeter.
    Jedyne co mnie dziwi to to ze nie toppostujesz :). Czasem warto
    przeczytac netykiete, ktos ja po cos w koncu napisal.

    > A do Ciebie mam prośbę: nie czytaj ! Będziesz zdrowszy.
    Mam lepszy pomysl - nie pisz :) ewentualnie przeczytaj netykiete. Ja
    nie bekam na srodku sali pelnej ludzi.

    Pozdrawiam.
    --
    RusH //
    http://pulse.pdi.net/~rush/qv30/

  • 38. Data: 2004-06-22 05:39:23
    Od: VoMi7 <v...@N...altanet.pl>

    Andrzej P. Wozniak wrote:

    > Rozmowa jest o problemach polskiego internetu, a pseudofachowcy
    > zajmujący się profesjonalnym pieprzeniem są bez wątpienia takim problemem.

    Rozmowa jest ale konkretnie temat nie jest.
    aa wez jeszcze kolo 2mln polakow zacznij opieprzac bo uzywaja OE

    > Jeśli Ci się coś nie podoba, to zrób tak, jak sam radzisz. Miej tylko na
    > uwadze, że prywatnie z anonimami nie rozmawiam.

    Wow ale masz zasady, a racej to jakis twoj honor ?

    > To gdzie te moje okulary?

    Co ty sie ich tak uczepiles ? Moze Ci nie tylko okulary sa potrzebne ale
    troche wyrozumialosci ;-)

    --
    VoMi7

  • 39. Data: 2004-06-22 05:41:52
    Od: VoMi7 <v...@N...altanet.pl>

    Andrzej P. Wozniak wrote:

    > Rozmowa jest o problemach polskiego internetu, a pseudofachowcy
    > zajmujący się profesjonalnym pieprzeniem są bez wątpienia takim problemem.

    Rozmowa jest ale konkretnie temat nie jest o tym czego sie uczepiles.
    aa wez jeszcze kolo 2mln polakow zacznij opieprzac bo uzywaja OE

    > Jeśli Ci się coś nie podoba, to zrób tak, jak sam radzisz. Miej tylko na
    > uwadze, że prywatnie z anonimami nie rozmawiam.

    Wow ale masz zasady, a raczej to jakis twoj honor ?

  • 40. Data: 2004-06-22 06:59:29
    Od: Puchacz <p...@p...onet.pl>

    Witam, Adah w poprzedniej wiadomości napisałeś(aś):

    > A co to za zrodlo PC LAB?

    Kiedys ich naczelnemu TP NET zaszedl za skore, wiec teraz sie pewnie
    plaszcza :))

    Mniejsza o wiekszosc, biorac pod uwage, ze modemik mi sie juz
    zsynchronizowal na 2 Mbps, ta czesc mozna uznac za prawdziwa.
    Pozostaja tylko kwestie cenowe.

    --
    [Rzeczywistość to fikcja...]
    Paweł "Puchacz" Purchalak